Nešto o narodnjacima! - Volim narodno!!! - Blog.hr

Volim narodno!!!

09.04.2006., nedjelja

Nešto o narodnjacima!

Ovako da krenemo redom. Što se tiče muzike koju slušam,najviše slušam narodnjake.Od kada znam za sebe ja ih slušam...a počela sam ih slušati sa 3 godine. Ta mi je muzika jednostavno opuštajuća,mogu plesati na tu vrstu glazbe.Sve živo možete raditi na narodnjake,a i opijati se.E to je moja skoro pa glavna tema o kojoj bi ja mogla cijeli dan raspravljati.
Svi ljude koji se protive narodnjacima govore da su narodnjaci samo za slušanje kada se želiš opiti.E pa za mene to nije istina.Kao prvo..uistinu možeš uživati u njima kada ih slušaš,samo ako se malo ufuraš u to...tako sam ih ja zavoljela. Kao drugo...ni na jednu vrstu glazbe se ne trebaš opijati da bi mogao uživati u muzici.Dobro svaki čovjek na ovoj planeti ima svoju neku vrstu glazbe koju najviše sluša....svi smo mi različiti.No, ljudi ne mogu srati takve stvari po narodnjacima..onda ćemo i mi početi srati po drugim vrstama glazbe.
Meni ne smeta toliko kada mi u facu govore da su narodnjaci SRANJE, jer ja znam da to nije istina.

Fakat mi idu na živce oni ljudi koji seru po narodnjacima,a ne seru po svojoj muzici koju slušaju.E pa naserite se jako dobro jer će vam biti lakše.Većina ljudi mi kažu da ne jedem govna dok pričam o narodnjacima.E pa ljudi ja vam neću jesi takva govna jer nisam gladna.Najedite ih se vi slobodno ako hoćete...ako nemate šta drugo za jesti.

Stvarno sve volim slušati...ali nitko me neće odgovoriti od toga da ja slušam Turbofolk i takve stvari.
Idite vi svi u onu stvar koji previše serete po narodnjacima.

Znate ima onih ljudi koji govore da oni klubovi ili kafići u kojima se sviraju narodnjaci da su žive rupe.Vjerujte mi imala sam takvih iskustava...e pa rupe su u njihovim glavama.
Neke frendice mi govore da kada su u mojoj blizini da odmah počnu pjevati narodnjake,e pa ja se nadam da će i one jednoga dana shvatiti da su narodnjaci super....i da će one utjecati isto tako na okolinu kao što i ja utječem.Nije ni čudno...svakih 5 minuta pjevam neki drugi narodnjak.

To bi bilo za sada o tome....o najboljoj muzici na svijetu za mene!!
KI$$


Ovo je Seka Aleksić - za one koji ne znaju


Ovo vam je Mile Kitić - Full mi je dobra sada njegova pjesma " Šampanjac"
Možete pronaći riječi pjesme u boxu



Ovo je Šako Polumenta!

- 11:37 - Iznesi svoje spontano mišljenje!> (3) - Hrak...šta će ti to?! - #

<< Arhiva >>

< travanj, 2006 >
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi

Sve o meni!