Ples u našoj školici! - Volim narodno!!! - Blog.hr

Volim narodno!!!

31.03.2006., petak

Ples u našoj školici!

Danas je ples u našoj školi!Prvo sam išla u grad po dečka i po njegovoga frenda,jer nisu znali kako da dođu do naše škole.Našla sam se sa Grosom kraj Meca i krenuli smo do "sharka".Tamo samo se smijali do suza jer je bilo i drugih frendova.Bili smo tamo do 17:15 i krenuli smo na bus.

Došli smo ispred škole i nigdje nismo mogli ući.Pošto je Ado vidio otvoren prozor mislio je ući kroz njega,ali ga je spriječila čistačica Janja.....smijući se....izgleda da joj je Ado bio simpatičan inače...vjerujte mi ona odmah pošizi!!!
Ado je pitao čistačicu dali sam joj ja dobra..!? ma zamislite rekla mi je da sam joj jako simpa...ej odvalila sam se smijati.
Sendyca mi je došla u školu i otišle smo u dvoranu da još jednom isprobamo ples.Mora se priznati da nas je uhvatila mala tremica.
Uvela sam dečka i njegovoga frenda u dvoranu..iako su rekli da ne smijemo nikoga uvoditi unutra.

Nastupale smo druge po redu...šro se tiče plesa.Naravno sve je išlo super dok me u jednom trenutku Sendy uhvatila za leđa...a nije trebala...i napravila ono što smo tek kasnije namjeravale.Zaboravile je korake, a s njom sam se i ja zabunila.Ali dobro sve je prošlo super....zato jer.........SMO OSVOJILE DRUGO MIJESTOthumbup
Full smo zadovoljne jer smo i znale da ćemo osvojiti to mijesto..imali smo jaku konkurenciju.
Kasnije poslije nastupa...je došao TKO?Pa ko će drugi nego Marino...!!!Baš sam mislila da ću se malo odmoriti od toga lika u kojega sam se prije palila,ali izgleda da nije to bilo..to!
Sjedila sam na klupici sa Adom, Grosom i Fabcem..i naravno pričali smo!
Kasnijeje Gros otišao,Fabac se je negdje muvao okolo,a ja sam se mazila sa Adom.Svi su me gledali,a najviše Marino i fakat je bio ljubomoran kad me je vidio daimam dečka...mislim bilo mu je malo čudno!
Ado mi je malo bio ljubomaran,ali sam mu rekla da nema zašto biti,jer mi se Marino više ne sviđa.Sada mi maloo ide na nerve!
Ali sve u svemu supač je bilo sve danas.Baš sam se dobor izmorila!
Pozz svim blogerima!!

- 20:24 - Iznesi svoje spontano mišljenje!> (0) - Hrak...šta će ti to?! - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi

Sve o meni!