Evo mene ljudi! - Volim narodno!!! - Blog.hr

Volim narodno!!!

30.03.2006., četvrtak

Evo mene ljudi!

Kako ste mi vi blogeri? Evo ja sam vam danas skoro pa odlično...imam malu upalu mišića od plesa.
Full sam uzbuđena jer sutra imamo nastup - plesni u školi.Mislim smislili smo cijeli ples,ali ipak imam feeling da ću nešto zajebati ( oprostite na izrazu ).Trta me je još i zato jer će doći i moj dečko sutra da me gleda.Mislim da ću se osramotiti.Zašto!?

Imam osjećaj da će mi puknuti hlače kada napravimo zvijezdu....ili će mi puknuti naramenice od grudnjaka.Jednostavno znam da će mi se nešto desiti.
Meni i Sendy iz naše škole govore da ćemo mi pobijediti...a ne Martina i Anja.Ali znate šta?! Boli me briga ko će pobijediti.Bila bi zadovoljna i trećim mjestom.Ali...važno je da se sudjeluje.
Danas me boli cijeli dan rame zato jer me je Sanjin izbio u živac i dobro da mi rame nije poplavilo.,..inače bi i on osijećao bol na onom mjestu...ha,ha...šalim se ja.Dobar je on dečko samo ne znam kako je mogao brijati sa tipicom iz moga razreda koja ima PILEĆI mozak!Dobro..ipak da ne vrijeđamo piliće nisu oni vrijedni te glupače iz moga razreda!Što se tiče te glupače....opisati ću vam na slijedećem postu.
pozzz
- 17:20 - Iznesi svoje spontano mišljenje!> (1) - Hrak...šta će ti to?! - #

<< Arhiva >>

  ožujak, 2006 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Linkovi

Sve o meni!