< kolovoz, 2007  
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31    

Kolovoz 2007 (1)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (2)
Travanj 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off design by http://katrinaduragan.blog.hr

Opis bloga

Opis života kroz oči jedne cure koja sve većinom vidi crno







Counter
Counter

Linkovi

Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

četvrtak, 02.08.2007.

Time runs by,people disappear,when will it all stop???

Vrijeme je zapravo beznačajno!ono samo ide i izgubila sam svaku nadu da će usporiti...Život nema smisla jer svaki dan kojem se nadam,svaki trenutak koji željno iščekujem,prođe a da nisam ni shvatila da je došao.Često mi ljudi kažu da ne žurim,da malo stanem na loptu i uživam jer je život dug i vremena imam napretek,ALI NE,VREMENA NEMAM,nitko od nas ga nema.
Kad samo shvatim koliko je ljudi prošlo u ovih malo godina koliko živim,koliko sam suza isplakala,koliko sam poljubaca dala i koliko osmjeha poklonila,dođe mi da zaplačem jer toga bilo premalo...bojim se da neću imati vremena za ostvariti sve ciljeve koje sam si zacrtala,bojim se vremena,smrti i samog života.....
Ponekad se čudim koliko sam toga prošla,a onda se sjetim koliko toga još moram doživjeti,oplakati i upoznati,i tada me je strah da će mi Bog uzeti priliku za sve to,da će me izbrisati i osjetim,ljutnju,osjetim bijes prema Bogu što mi je uopće dao priliku da okusim život kad mi ju misli oduzeti.Zašto mi je dao da okusim sreću ako ne mogu uživati u njoj jer prebrzo ode
to je bezobrazno,mislim,ne možeš dati djetetu da okusi slatkiš i onda mu ga uzeti,bilo bi bolje da mu ga nisi ni dao,zar ne?? nije li točna ona izreka,ono što ne znaš neće ti ni faliti???

Ne znam,ovako danas mislim,možda ću sutra misliti da je bolje uživati i u tim mrvicama sreće i užitka što dobijemo,ne znam,stvarno neznam......vjerojatno nikada neću ni znati.....

- 22:01 - Komentari (2) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.