Misli 21. stoljeća...

ponedjeljak, 03.04.2006.

Naporan tjedan...

Ovaj tjedan će bit jako naporan u školi... Danas pišem Kemiju i odgovaram Hrvatski(lektiru), sutra sam slobodan(više-manje), u srijedu opet odgovaram HJ(teoriju), u četvrtak me pita Talijanski, a u petak pišemo Biologiju... Sve u svemu, morat ću malo zagrijat stolicu(ali ne onu za kompjuter)... Evo sad imam stanku između učenja Kemije i Hrvatskog... Pa malo uživam... Jučer sam gledao Ljubičića... Stvarno mi ga je žao. Tri puta po 7-6 izgubio! Federer mu je najgora noćna mora... Iako on kaže da bez obzira na ishod meča, on voli igrat protiv Federera jer u jednom takvom meču puno nauči. Ali dobro, šta je tu je. Ovaj vikend je bio drugačiji nego inače... U petak sam išo van, nakon dugo vremena, malo odigrao poker(i usput spiskao sve pare), i tako... U subotu je Dori bio rođendan, bilo je OK(sad će bit zlobnih komentara), bili smo prvo kod nje doma, pa u Točki. Vratio sam se Taxijem koji mi je naručila sestra kojoj ovim putem zahvaljujem šta je nagovorila tatu da mogu u Točku... Ništa, sad moram učit Hrvatski. Vidi mene, učim HJ, a hrvatski pišem s velikim slovom... Strašno...

- 11:00 - Click or you will be eliminated... (12) - Don't even try... - #