Misli 21. stoljeća...

petak, 24.03.2006.

A way to die...

Evo upravo gledam ono govno od Titanica... Film je sranje. Ipak, tu pri kraju, kad brod tone, prikazuju ljude na koji način se ponašaju oni koji znaju da će umrijet... Neki plaču, neki su u šoku, a neki su se jednostavno pomirili sa sudbinom i žele umrijet na način na koji su živjeli. Svirači sviraju do smrti, iako bi se mogli spasit na čamcima... I baš sam se zamislio šta je svim tim ljudima prolazilo kroz glavu... I tako sam razmišljao šta će meni prolazit kroz glavu kad ja budem umirao, kako ću umrijet i kad... Stvarno mračne i dubokoumne misli, ali šta ću... I shvatio sam da je jedino šta želim da kad budem umirao, i kad se sjetim svog cijelog života i budem stvarno zadovoljan s onime šta sam postigo. Nije bitno dal ću umrijet u 40-oj, 50-oj ili u 100-toj godini, bitno je da ja budem zadovoljan s tim kako sam proživio svoj život... Ne znam šta vi mislite o svemu tome, pa bi volio da komentirate...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

- 22:54 - Click or you will be eliminated... (5) - Don't even try... - #