Švesterkiken u zemlji čudesa

utorak, 12.04.2005.

TAJNA MOG USPJEŠNOG BRAKA

Tajna mog uspješnog braka jest...da se ne bojim mraka!
Ma ne , ovo mi se samo rimovalo.
Dakle, tajna je ( evo još jedne tajne) ... jest da se RIJETKO viđamo.
Tako se stalno nešto čekamo ( više čekam ja) a još je Desanka rekla da je sreća lijepa samo dok čeka.
I dok tako ja čekam.. sva u sreći... shvatila sam da je :



lakše skuhati za troje nego za četvoro
ne moram razvlačiti kauč u krevet
ne moram slušati zvukove dječje-tatinih igara
aposlutna sam gospodarica daljinskog upravljača
mogu zaspati u devet i pol
mogu pozvati susjedu na kavu i ogovarati istog
dok on radi ja se ne bojim gladi

Većina žena , čitam kuka i plaće..pa muž stalno u poslu, pa one same , pa same oko djece ,...
Dobro, kukala sam i ja do prije nekog vremena.

A onda gledam neke žene koju su totalno nesposobne bez istog muža u kući.
Imam jednu priju koja ne ide ni u dučan već ovaj za pauzu od posla obavlja kupovinu. Ova ne može jer ima dvogodišnju curicu a vani je hladno.
Ima žena koje su njihovi sveti muževi prihvatili nesposobne i oni preuzeli sve obaveze. Ima ih,...ali su rijetki..

Ja nisam ta nesposobna žena,... ja sam žena koja sebi diže spomenik!!!

Kukala sam kukala pa počela uživat u predmetu kuknjave.
I da zaključimo, svak ima svoj model za održanje braka!!!!!

Pa da čujem!!!!!



- 14:51 - Komentari (4) - Isprintaj - #