< rujan, 2008 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30          

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI dA/nE



by: LuCiJa

× my world ×

samo ja:
ime: Helena
Nick:HENCY
datum rođenja: 05.02.
horoskopski znak: vodenjak
naj uzrečicane vjeruj nikomu osim samome sebi
prebivalište: Začretje
naj boja: Crna
naj frendice: pa sad... imam puno dobrih prijateljica nebi nikoga posebno isticala...
naj frend: Matija ....
Mrzim : ljude koji su prevrtljivi u svojim mišljenjima i kojima je mišljenje drugih ljudi važnije od njihovog. mrzim kad ljudi kojima najviše vjeruješ ti prvi zabiju nož u leđa
bivši: recite koji po redu pa vam velim kak se zove, jer je ovak malo previše za nabrajati rofl
slušam: sve pomalo osim metala
idem u srednju : Škola za umjetnost, dizajn, grafiku i odjeću Zabok
smijer: Medijski tehničar

linkovi*

Moja Nina
Ivana
Nikolina
Sunčana
Alen
devil´s angel
Ana
Tamara
Anči
Matija
1.MT
Moj školski blog.
Ilija
Kristina
Zok
Nikolina 2
Heky
Hrvoje
Petra_barbi


Free Counters
Free Counters

web counter

evo par fotka od ljudi koji mi nešto znače u životu...
Nina:
Image and video hosting by TinyPic

Nina, Ivana i Nina:
Image and video hosting by TinyPic

Ana i Nina:
Image and video hosting by TinyPic

Ana:
Image and video hosting by TinyPic

Tamara:
Image and video hosting by TinyPic

Kika:
Image and video hosting by TinyPic

Nina T.:
Image and video hosting by TinyPic
Alen i ja
Image and video hosting by TinyPic


Pjesmice:

Volim te volim,
zašto bih krila,
sa usana tvojih,
i otrov bih pila !!


Ja volim oči tvoje,
ja volim njihov sjaj,
ja volim tebe,
to dobro znaj !!


ruku možeš prijateljski
pružiti svima,
ali srce samo ISKRENIMA !!


jednog ču dana prestati disati,
moje srce će prestati kucati,
prekršit ću neka pravila,
ponekad lagati, ali ti ovo
moram obećati,
uvjek ću te voljeti !!


tvoja je ljubav kao
poto što iz raja
teče zbog tebe je
moj život prepun sreće !!


Ništa na svijetu milije mi nije
od tvog osmijeha
što mi srce grije !!


Zamisli sne koji se ruše,
čovijeka bez pola duše,
djete bez lijepog sna,
to bi bez tebe bila ja.
I ne reci da nisam tu
jer mislim na tebe
u dobru i zlu !!


Voljeti je lijepo,
voljeti je lako,
ali voljeti kao ja nemože svatko,
koliko te volim,
to se teško piše,
jer svaki trenutak,
ja te volim još više !!


Ostani moja tajna,
beskrajna i daleka,
ostani zvijezda sjajna
i sreća što me ćeka !!


ljubav je kad
srce prestane kucati,
i počne drhtati,
a to moje srce čini
kad si ti u blizini !!


ljubav je kao dupin
što se obasjan mjesečinom
kupa u toplini tvojih očiju.
zato ih nikad nemoj
sklopiti, jer kažu da
dupini umiru u tami !!


ljubav je mala ptica,
životna varalica,
put mladosti, dah radosti,
cvjetić ludi, sreća ljudi,
nešto lijepo, a sasvim slijepo !!


najljepša je ljubav
kad se usne spoje,
a za tu ljubav
potrebno je dvoje !!


korak naprijed, korak natrag,
to je ljubav s tobom.
malo crno, malo bijelo,
slatko ali otrovno.
zrno sreće, zrno bola,
čas na nebu, čas na dnu !!


nedaj da se naša ljubav gasi,
nedaj da se ruše naši sni,
počnimo ljubav izpočetka,
ponovno zagrli me ti !!


Meni nisu potrebni ljudi,
meni nisu potrebni sni,
meni je potrebna ljubav,
meni si potreban ti !!


ako te zaboli prošlost,
pomisli na mene bar,
jer bili smo bili, nekad
najljepši par !!


ako me voliš,
nemoj kriti,
jer nije zabranjeno,
zaljubljen biti !!


ako je grijeh što te volim,
neka mi se nikad to ne oprosti !!




Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

love Pictures, Images and Photos

leyton Pictures, Images and Photos

stars Pictures, Images and Photos

Naley Pictures, Images and Photos

Avril Lavigne - Ge...




ZAHVALA:
želim se zahvaliti svojim frendicama koje sam upoznala krenuvši u srednju... zbilja su mi super i neznam kaj bi bez njih...pa da krenemo....
prvo i prvo želim se zahvaliti Mojoj Nini (Novosel):
nina koja mi je suuuuuper... zbilja mi je drago kaj ju znam i kaj joj zbilja mogu sve reči... u nekim trenucima mi se čini ko da ju poznam več jako jako dugo... ponekad se čini ko da imamo iste probleme u ljubavi i točno znam kak se ona osječa... djelimo ista mišljenja i zbilja mi je stalo do nje! Nadam se da ćemo si ostati tako dobre sve ove 4 godine i duže! Nina TNX!
tu je i Ivana koja je super i koja je uvijek dobre volje i uvijek ima viška energije... na satu se uvijek smije i izvaljuje bisere ... mah... sve najbolje o njoj...
heh... da ne zaboravim Tamaru i Anu.... koje svako malo uskaču sa dobrim savjetima i cijelo vrijeme se smijemo.... drago mi je kaj im je super i kaj su u sretnim vezama (za razliku od mene) i želi im što duže da tako ostane....
da, nesmijem zabraviti Ninu i Kiku... koje poznajem još od osnovne i s kojima sam si dobra od početka srednje i one znaju skoro sve o meni... Nina je opsjednuta s motorima i svako malo kad smo na trgu i kad prođe neki motor po cesti ona skaće od sreće... i makar je tužna taj dan i nije dobre volje, ali kad vidi motor raspoloženje joj se naglo digne... dok je Kristina opsjednuta s Goranom(hihhi... zezam se.... super su oni par )... stalno su skupa i vidim da je njoj super...drago mi je zbog nje... p aja mislim da je to to...

a sad malo o frendicama koje me znaju bolje od svih njih... Sunčana, Eva i Petra... čovječe, znaju svako moju tajnu čak i onu najmanju... zbilja mi je super s njima i drago mi je kaj sam si tak dobra snjima i kaj me poznaju tak dobro...
I TO JE TO !!! :)




oi!

hey. evo prošlo je pa skoro 10 dana od kako nisam napisala post. pa je red da ga napišem.
evo već je treći tjedan škole. p az amene osobno školska godina i nije nešto najbolje počela. posvadila sam se već drugi tjedan s nekim ljudima iz razreda. Ahh...
to je kod mene normalno. heh.. ali evo probala se bum sjetiti ispočetka od prvog tjedna kaj je bilo.... moj mali mozak brzo zaboravi pa....
prvi tjedan je bilo recimo o.. nismo skoron iš radili, osim a povijesti naravno.... ali ok.pa dobili smo nov profesoricu iz internetskih i novu profku iz informatike. baš su super. jooj, ljudofi, nemrem vjerovati da sam drugi razred, to mi još uvijek nije ušlo u glavu, a kamoli da sam srednja škola... jooj....
pa drugi tjedan nije prošel tak ljepo ko prvi... učilismo puno toga.... a i posvadiili smo se svi kruš nakraš u razredu... ali jedino kaj je bilo dobro je kikin ročkas na kraju tjedna.... eh za to imam neke zanimljivo reći.. hjaaaaj... smijali se bute(valjda)... pa ovako... išla sam doma s onim vlakom u 8 i taman na taj je vlak išel i naravano Tomica koji je bil s curom... pa.. došli smo u začretje i taman kak smo izašli iz vlaka počela je kiša i svi su počeli bježati prema trgu(pamtno) a ja sam s tomicom ostala kod željezničke. on je rekel da bu uskoro prestalo padati(kaj je na kraju bilo točno) a ja mu nisam vjerovala... onda se je odjedamput još jače spustila kiša.. jooj, bila sammokra od glave do pete. eh, ali je onda genijalni tomica otvoril prozor odnosno bolje reči strgal prozor od čekaone i zašel je u nju... iz prva je mene bilo strah ući u nutra zbog toga jer prekoputa žive ljudi... alisam na kraju ušlal jer je tak zagrmilo da sam jednostavno skočila u nutra... heh.... i tak smo bili u čekaoni jedno pola sata dok kiša nije prestala padati... eh ali to nije sve.... u među vremenu sam ja natirala tomicu da ide van iz čekaone da vidi dal ima koga vani jer sam ja neke(valjda) čula. i kak je izlazil van tak mu se je strganostaklo zapišilo u tenisicu, ali nije jako... kad je prestalo padati, izašli smo van. joj, vani je bilo tak zima ko da smo na sjevernom polu... hh.... čovječe nemogu vjerovati da sam bila sama s tomicom u čekaoni do 9... hjaaaj, kak je to čudno. mi dva se inače ne podnosimo tak dobro. pff, koliko smo se mi puta svađali i svađali, jooj, nemogu vjerovati da sam ikada mogla biti s njim... jednostavno nemogu. ugl. tak je završil taj drugi tjedan škole. preko vikenda sam bila sa sunčanom i evom... nakon dva tjedna smo se napokon vidle... hjaaaj, tolko toga je bilo novoga... eh... koliko mi fale
... jooj, jedva čekam da ih vidim za ovaj vikend... heh... Evily, Sunči... falite mi jako....
hmm, ovaj tjedan je baš usran... svaki dan vidim osobu koju volim, a nemogu se s njom razgovarati... jednostavno nemogu..... puno ljudi mi govori da ga trebam zaboraviti, čak i eva i sunča... ali kad nemogu... znam da sam kriva zbog toga kaj je to tak an kraju ispalo, ali jednostavno mi fali užasno ta osoba... nije to tako samo ovaj tjedan, tako se osiječam cijelo ovo ljeto ... mahh... nisam normalna.
mah... ajde da ne odugovlačim .. i da još neke bezveze ne bubnem....
pozz !!


17.09.2008. u 16:58

| .LoVe Is In ThE aIr. (5) | .Da/Ne.| PrInT | <3 |






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.