< veljača, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29    

Prosinac 2008 (1)
Studeni 2008 (2)
Listopad 2008 (1)
Rujan 2008 (3)
Kolovoz 2008 (1)
Srpanj 2008 (4)
Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (4)
Travanj 2008 (4)
Ožujak 2008 (7)
Veljača 2008 (9)
Siječanj 2008 (3)
Prosinac 2007 (5)
Studeni 2007 (1)
Listopad 2007 (2)
Rujan 2007 (3)
Kolovoz 2007 (8)
Srpanj 2007 (11)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


KoMeNtArI dA/nE



by: LuCiJa

× my world ×

samo ja:
ime: Helena
Nick:HENCY
datum rođenja: 05.02.
horoskopski znak: vodenjak
naj uzrečicane vjeruj nikomu osim samome sebi
prebivalište: Začretje
naj boja: Crna
naj frendice: pa sad... imam puno dobrih prijateljica nebi nikoga posebno isticala...
naj frend: Matija ....
Mrzim : ljude koji su prevrtljivi u svojim mišljenjima i kojima je mišljenje drugih ljudi važnije od njihovog. mrzim kad ljudi kojima najviše vjeruješ ti prvi zabiju nož u leđa
bivši: recite koji po redu pa vam velim kak se zove, jer je ovak malo previše za nabrajati rofl
slušam: sve pomalo osim metala
idem u srednju : Škola za umjetnost, dizajn, grafiku i odjeću Zabok
smijer: Medijski tehničar

linkovi*

Moja Nina
Ivana
Nikolina
Sunčana
Alen
devil´s angel
Ana
Tamara
Anči
Matija
1.MT
Moj školski blog.
Ilija
Kristina
Zok
Nikolina 2
Heky
Hrvoje
Petra_barbi


Free Counters
Free Counters

web counter

evo par fotka od ljudi koji mi nešto znače u životu...
Nina:
Image and video hosting by TinyPic

Nina, Ivana i Nina:
Image and video hosting by TinyPic

Ana i Nina:
Image and video hosting by TinyPic

Ana:
Image and video hosting by TinyPic

Tamara:
Image and video hosting by TinyPic

Kika:
Image and video hosting by TinyPic

Nina T.:
Image and video hosting by TinyPic
Alen i ja
Image and video hosting by TinyPic


Pjesmice:

Volim te volim,
zašto bih krila,
sa usana tvojih,
i otrov bih pila !!


Ja volim oči tvoje,
ja volim njihov sjaj,
ja volim tebe,
to dobro znaj !!


ruku možeš prijateljski
pružiti svima,
ali srce samo ISKRENIMA !!


jednog ču dana prestati disati,
moje srce će prestati kucati,
prekršit ću neka pravila,
ponekad lagati, ali ti ovo
moram obećati,
uvjek ću te voljeti !!


tvoja je ljubav kao
poto što iz raja
teče zbog tebe je
moj život prepun sreće !!


Ništa na svijetu milije mi nije
od tvog osmijeha
što mi srce grije !!


Zamisli sne koji se ruše,
čovijeka bez pola duše,
djete bez lijepog sna,
to bi bez tebe bila ja.
I ne reci da nisam tu
jer mislim na tebe
u dobru i zlu !!


Voljeti je lijepo,
voljeti je lako,
ali voljeti kao ja nemože svatko,
koliko te volim,
to se teško piše,
jer svaki trenutak,
ja te volim još više !!


Ostani moja tajna,
beskrajna i daleka,
ostani zvijezda sjajna
i sreća što me ćeka !!


ljubav je kad
srce prestane kucati,
i počne drhtati,
a to moje srce čini
kad si ti u blizini !!


ljubav je kao dupin
što se obasjan mjesečinom
kupa u toplini tvojih očiju.
zato ih nikad nemoj
sklopiti, jer kažu da
dupini umiru u tami !!


ljubav je mala ptica,
životna varalica,
put mladosti, dah radosti,
cvjetić ludi, sreća ljudi,
nešto lijepo, a sasvim slijepo !!


najljepša je ljubav
kad se usne spoje,
a za tu ljubav
potrebno je dvoje !!


korak naprijed, korak natrag,
to je ljubav s tobom.
malo crno, malo bijelo,
slatko ali otrovno.
zrno sreće, zrno bola,
čas na nebu, čas na dnu !!


nedaj da se naša ljubav gasi,
nedaj da se ruše naši sni,
počnimo ljubav izpočetka,
ponovno zagrli me ti !!


Meni nisu potrebni ljudi,
meni nisu potrebni sni,
meni je potrebna ljubav,
meni si potreban ti !!


ako te zaboli prošlost,
pomisli na mene bar,
jer bili smo bili, nekad
najljepši par !!


ako me voliš,
nemoj kriti,
jer nije zabranjeno,
zaljubljen biti !!


ako je grijeh što te volim,
neka mi se nikad to ne oprosti !!




Image and video hosting by TinyPic





Image and video hosting by TinyPic

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

Photobucket

love Pictures, Images and Photos

leyton Pictures, Images and Photos

stars Pictures, Images and Photos

Naley Pictures, Images and Photos

Avril Lavigne - Ge...




ZAHVALA:
želim se zahvaliti svojim frendicama koje sam upoznala krenuvši u srednju... zbilja su mi super i neznam kaj bi bez njih...pa da krenemo....
prvo i prvo želim se zahvaliti Mojoj Nini (Novosel):
nina koja mi je suuuuuper... zbilja mi je drago kaj ju znam i kaj joj zbilja mogu sve reči... u nekim trenucima mi se čini ko da ju poznam več jako jako dugo... ponekad se čini ko da imamo iste probleme u ljubavi i točno znam kak se ona osječa... djelimo ista mišljenja i zbilja mi je stalo do nje! Nadam se da ćemo si ostati tako dobre sve ove 4 godine i duže! Nina TNX!
tu je i Ivana koja je super i koja je uvijek dobre volje i uvijek ima viška energije... na satu se uvijek smije i izvaljuje bisere ... mah... sve najbolje o njoj...
heh... da ne zaboravim Tamaru i Anu.... koje svako malo uskaču sa dobrim savjetima i cijelo vrijeme se smijemo.... drago mi je kaj im je super i kaj su u sretnim vezama (za razliku od mene) i želi im što duže da tako ostane....
da, nesmijem zabraviti Ninu i Kiku... koje poznajem još od osnovne i s kojima sam si dobra od početka srednje i one znaju skoro sve o meni... Nina je opsjednuta s motorima i svako malo kad smo na trgu i kad prođe neki motor po cesti ona skaće od sreće... i makar je tužna taj dan i nije dobre volje, ali kad vidi motor raspoloženje joj se naglo digne... dok je Kristina opsjednuta s Goranom(hihhi... zezam se.... super su oni par )... stalno su skupa i vidim da je njoj super...drago mi je zbog nje... p aja mislim da je to to...

a sad malo o frendicama koje me znaju bolje od svih njih... Sunčana, Eva i Petra... čovječe, znaju svako moju tajnu čak i onu najmanju... zbilja mi je super s njima i drago mi je kaj sam si tak dobra snjima i kaj me poznaju tak dobro...
I TO JE TO !!! :)




no ludi ovaj tjedan je bio katastrofa... sve je počelo u subotu kad sam se našla s Tomicom... prvo je bilo sve ok dok snoopy nije počel neke kenjati i govoriti neke tomici... a štos je u tome što je on povjeroval u sve to kaj mu je on rekel... i zbog toga se je sve zakompliciralo... a i još se je tu našel Alen kojemu je snoopy isto neke sral i on isto vjeruje u te gluposti... neznam zašto.. niš od toga kaj je snoopy rekel nije istina, ja bi valjda to najbojle trebala znati kaj je istina, a kaj nije...
jučer je bilo katastrofa... kad sam došla doma zvonil mi je mobitel... ikad samse javila neko mi je prekinuo ( sa skrivenim brojem ) i tako jedno par puta... poslije me je zvo tomica i pitao komu sam je sve davala njegov bro, a ja nisam nikomu dala... niko osim mene nema njegov broj... neznam zašto mi to radi ali znam da sam opet napravila istu glupost... ovo mi nije trebalo... nisam se uopče trebala nači s njim... nisam... a našla sam se, makar sam znala da bude sve ovak završilo... to mi i treba kad sam budala... mislila sam da ovaj put može biti drugačije ali sam se grdno prevarila, mislila sam da se je i on promijenil od kako je krenul u srednju školi, ali vidim da nije, ostao je isti... neznam zašto sam to u opče mislila... jooj... nema šanse da se on ikad promijeni nema, on bude uvijek ostal isti, ali isti IDIOT u kojeg sam ja zaljubljen.... dakle po tome sam ja još veća glupača od njega ispala zbog otga jer sam se uopče zaljubilja u njega... ali jedino sad zbog čega mi je žao je to što nisam niš napravilo onu subotu kad smo se vidjeli... jedino opala jedna velika pusa... i za to mi nije žao... možda jesam glušača, ali ...
e da alen ak budeš čito ovaj post, samo da ti velim da sam cijelo vrijeme dok sam bila s njim u subotu govorila o tebi.... a i snoopy je priznao da je rekao neke stvari koje nisu bile točne...
ma više me zaboli ko kaj priča... od sad si bum pustila mira od svega i od prijatelja koji se prave da su mi prijatelji ( kao on ), a i najbitnije pustila si budem mira od DEČKIJU, jer mi je dosta toga da mi sereju... i Alen i Tomica znaju neke o meni, ono kaj im je snoopy rekao, i ne žele mi reči... to mi ide na živce... cijelo vrijeme govore, jooj meni je snoopy neke rekel, ali ja ti to nemogu reči, ono kaj je on meni rekel....
ma DOSTA mi je svega...
puštam si mira od svega... ak nekomu neke ne paše nek se žali upravi vodovoda.... !!!!!!!!!!!!!!


29.02.2008. u 08:16

| .LoVe Is In ThE aIr. (11) | .Da/Ne.| PrInT | <3 |






zašto ja... ????

headbang no crybok...
ovaj tjedan nije dobro počeo, a pogotovo ova godina...
sve je krenulo nizbrdo... mislila sam da imam prijatelje... ali sam se prevarila... svi s kojima sam si bila dobra su nestali... ko vjetar... prekinula sam s Alenom zato jer još uvijek neke osiječam prema bivšem dečku... nisam htjela da izgleda ko da ga vučem za nos... makar svi vele da je... dosta mi je toga da drugi govore što da radim i s kim da budem... smatrala sam da mi je Snoopy prijatelj ali i on nakon što je krenuo u srednju se jako promijenio... počeo je biti ko nekakva baba tračara i širi neke stvari koje nisu istinite... i sad svi misle da sam ja to što nisam... čak i Alen misli da je sve to što mi je snoopy rekao da je to istina... ma boli me više briga za sve.... samo nek pričaju šta hoće , jer ja znam da to nije istina. neznam zašto mi se to događa... ja sam samo htjela biti si sa svama ok, ali očito nejde... ma bole je meni kad sam sama i kad sve držim za sebe... tak ću bar znati da nitko ništa neće saznati.
headbang cry headbang


27.02.2008. u 09:36

| .LoVe Is In ThE aIr. (1) | .Da/Ne.| PrInT | <3 |






hej, ljudovi...

evo promijenila sam si dizajn, odnosno frendica me je nagovorila da si stavim novi dizajn i poslal mii ovaj (hvala Nina kiss)...
kaj ne ... baš je fensi... Hihi yes rofl
pa uglavnom, neznam o čemu da piše... p auglavnom.... uskoro će proljeće i više nećemo trebati nositi bunde i debele jakne ... jupi....zujo yes
pa polako prolazi ovaj mjesec. napokon i dolaze uskoro praznici... samo kaj malo bude dosadno doma... ali budemo valjda zdržali... yes sretan yes
pa jućer je bilo uper, bila sam s frendicama malo vani... bilo je toplo i baš nam je bilo ljepo... ali brzo smo otišli doma, jer nam je postalo malo dosadno i nismo više znale kaj da radimo... pa ...
ma to je bilo sve... niš posebno dan ko i svaki drugi... headbang
aj to bi bilo sve... kad se sve sredi kaj se treba srediti onda budem napisala pravi post... mah yes wave


24.02.2008. u 12:04

| .LoVe Is In ThE aIr. (12) | .Da/Ne.| PrInT | <3 |






evo mene opet

headbang headbangpa... ovaj tjedan je sve krenulo naopačke,ništa više nije ko u psnovnoj...
profesori su koma, na tijedan imamo hrpu kontrolna, svako malo nas ispitivaju... ah... nono
pa ovako... da počnem...
ovaj tjedan je K A T A S T R O F A... i to velika...
prvo... vjerojatno budem prekinula s dečkom s kojim sam bila 1 tjdan... da znam bezveze... e a onda sam mu još rekla da sam vjerojatno zaljubljena u svog bivšeg dečka... cry
u školi me svi mrze, niko me ne voli, svi me izbjegavaju kolilko god mogu... a pogotovo Alen, Zok, i tako dalje da e nabrajam... a neznam zašto... cry nocry
ah, ova godina mi je čudno počela i sve je krenulo nizbrdo...
zatim pola ljudi u razredu se ne razgovara samnom, a neznam zašto... jooj, ovo nije dobro, a ni nebude dobro, ak se tak nastavi...
no cry no
jedino dobro kaj je u tome je to kaj imam par super frendica kojima zbilja mogu reči sve kaj me nuči, i one mi budu dale koji dobar savijet...
e da i prošli ijedan u utorak smo bili drugi u natjecanju na crvenom križu ... i to su nas još pohvalili, jer smo prvi koji su tak puno bodova imali u našoj školi... ah, valjda je to sve ... headbang
bar se nadam da je to sve... a drugo nema niš novoga kod mene... ma...
ak imate koji dobar savijet slobodno recite, nikad nebude naškodilo...
papa za sad...
wave headbang cry cry


18.02.2008. u 21:05

| .LoVe Is In ThE aIr. (19) | .Da/Ne.| PrInT | <3 |






evo malo ljubavnih pjesmica...

Volim te, volim,
zašto bih krila,
sa usana tvojih
i otrov bih pila !!

Naučio si me da volim,
naučio si me da ljubim,
ali me nisi naučio
kako da te izgubim !!

Jednog ćeš me dana pitat,
koga volim više...
tebe ili svoj život.
ja ču ti reči svoj život, ti
ćeš se okrenuti i otići,
zaboravljajuči da si ti moj život !!

Na krevetu ležim,
poruku ti pišem.
nešto mi je teško,
nemogu da dišem,
nešto me steže
u grudima mojim,
jer nočas čeznem
za usnama tvojim !!

Živim, živim i životu se divim
al jednom skrenem iz života
i zaljubim se u idiota.


16.02.2008. u 09:45

| .LoVe Is In ThE aIr. (9) | .Da/Ne.| PrInT | <3 |






helo ljudi, evo vam malo spotova...

HOT-Avril


WHEN YOUR GONE-Avril


My Happy Ending- Avril


Nobody's home-Avril


Bring Me To Life - Evanescence


Miracle- Cascada


truly, madly, deeply - Cascada


Everytime We Touch - Cascada


15.02.2008. u 20:47

| .LoVe Is In ThE aIr. (62) | .Da/Ne.| PrInT | <3 |






mislm ddddd... !!

cry pa evo ljudi, danas je Valentinovo... ah... ali dobro, i to bu prešlo... yes
pa danas je u školi bilo super, nije bilo dosadno i cijelo vrijeme smo se smijali.
pa evo... danas sam od dečka dobila pusu kiss, pa još jednu pusu kiss, pa medeka, crvenu ružu i čokolad...
čokoladu sam pojela s Ninom, i bila nam je jako fina... mljac njami
pa, ja sam njmu kupila okvir za sliku i u njega stavila našu sliku, kupila sam mu bombonjeru i srčeko... smijeh slatko, kaj ne ?? kiss
nadam se da mu se sviđa... cerek

pa ... večinom su cure tak nešto slično dobivale od dečkiju, međutim i Nina je isto kupila nešto jednom dečku... yes
kupila mu je bombonjericu, srčeko i nekakav ukras na kojem neke piše, ali nisam sigurna što... zujo
pa ...
neznam više što da pišem, ja mislim da sam se dosta raspisala ...

u školi je super, dobili smo novu profesoricu iz engleskoga, jer nam je prijašnja profka otišla na porodiljni...: yes:
pa ostalo je sve po starom, bar ja mislim da je tak, ništa se nije promijenilo...
uglavnom, svi su zaljubljeni, ili imaju dečka i cure, ili su sami...
tak vam je to... yes yes
bude bolje kiss smijeh
... headbang
... više neznam kaj da pišem..., pa zato idem... mah
velika pusaa dečku... smijeh kiss


14.02.2008. u 21:40

| .LoVe Is In ThE aIr. (7) | .Da/Ne.| PrInT | <3 |






ročkas ...

wavehy..
evo mene nakon nekog vremena...
hihi belj
pa da vam ukratko velim kaj je bilo za rođendan jučer...
pa da počnemo... Hihi
krenuli smo piješice do gore... nije nam trebalo dugo, trebalo nam je malo manje od pola sata. malo nas je zakočio brijeg.. ah.. i to smo zbavili...
kad smo došli gore nismo znali kaj da radimo, ludovali te se penjali po drveču... Hihi
Image and video hosting by TinyPic
nakon toga smo malo plesali...
Image and video hosting by TinyPic
a poslije smo se malo odmarali uz filmič na TV-u...
Image and video hosting by TinyPic
a nakon toga je slijedilo igranje... odnosno ona igra boca izazova...(moglo bi se reči boca pijenja alkohola)...
Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

Image and video hosting by TinyPic

a poslije smo izgledali otprilike ovako .....
Image and video hosting by TinyPic

poslije smo se malo trijeznili na terai, a nakon toga krenuli doma....
pa, danas na reprizi je bilo još bolje, bile smo samo nas tri i bilo je suuuper, popile smo ono malo blekija kaj je ostalo .... hihi
Image and video hosting by TinyPic
i prešle doma...
pa ovo bumo ponovile još puno, puno puno puta, ak buju naravno one htele...
i to bi bilo to za sad... papa... wave




e da ljudi od svega toga nisam vam uspiijela reči največu novost, imam dečka... da da, na kraju nejdem u samostan... ah, ali još stignem...
ma uglavnom, drago mi je, a sve to nebi imala bez pomoči mojih frendica Nine i Helene...
cure hvala vam, dužna sam vam čokoladu, v!!!elikuuuuuu !!!!!!!!!!


10.02.2008. u 22:44

| .LoVe Is In ThE aIr. (18) | .Da/Ne.| PrInT | <3 |






dolazi najgori dan u ovom mjesecu

evo me...
14.2 najgori dan koji postoji u godini. VALENTINOVO.
mrzim taj da, svi su sretni, imaju dečka, sve je savršeno, jedino ja nemam nikoga...
ali nema veze, ...
evo nečega za što mi niko ne vjeruje da budem to napravila...
nakon srednje namjeravam ići u samostan i zarediti se... znam da to zvuči malo bedasto, ali tako sam odlučila jer mi je dosta svega... želi da se čim prije sve rješi i da više nisam nigdje...
neznam zašto se svi bune i govore da nismo mormalni kada želimo u samostan. kaj fali ovim časnama. imaju jesti i piti, imaju krov nad glavom i jedino što moraju raditi je da se mole...
svi prijatelji me odgovaraju od toga, ali ja sam olučila. kad nešto odlučim toga se i držim.
danas kada sam tu vijest rekla mami, skoro ju je neke lupilo. samo me je blijedo gledala i nije znala kaj da mi veli. ali ja sam odlučila, odlazim u samostan nakon srednje.
a i koliko sam čula da se sada časne mogu slobodno šetati povani i završiti sve kaj žele i mogu raditi, a jedino što nesmiju to je imati dečka.
a to mi nebude tak teško palo...
he he...
ja mislim da bi to bilo sve za sad ...


02.02.2008. u 22:52

| .LoVe Is In ThE aIr. (39) | .Da/Ne.| PrInT | <3 |






Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.