lost princess

22.05.2008., četvrtak

Spavam, bude me snazni udarci kise po prozoru, okrecem se u krevetu ali vise zaspati ne mogu, gledam na sat...5.30h...sta cu sad svi u kuci spavaju. Prislonila sam lice na prozor i gledam van. Kako sad grad izgleda nevino, ljudi su jos u dubokom snu. Sve je tako mirno i bezbrizno. Sad sve miruje, a ja opet sama, opet sama u gradu budna i opet me boli. Vec dugo trazim razlog da u ovom gradu ostanem ali...ali nista ne pomaze. Jao da se bar nesto dobro dogodi samo jedna sitnica pa da mi se sve ponovno svidi, da pozelim zivjeti...ali nista...ne mogu se ni zaljubiti...ma sve je ovo vec davno u zaborav palo, cijeli ovaj grad...zaraslo mahovinom, zatrpano suhim liscem, jadno...povratka nema, sve je unisteno...
- 22:03 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (2)
Svibanj 2008 (5)
Travanj 2008 (2)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

everything is lost

Evanescence

Hello
Playground school bell rings again
Rain clouds come to play again
Has no one told you she's not breathing?
Hello I am your mind giving you someone to talk to
Hello

If I smile and don't believe
Soon I know I'll wake from this dream
Don't try to fix me, I'm not broken
Hello I'm the lie living for you so you can hide
Don't cry

Suddenly I know I'm not sleeping
Hello I'm still here
All that's left of yesterday

moja abeceda...

A--alcoholrolleyes
B--baklava...obozavam je
C--cipelice...imam ih na tone...
Č--čokolada...milka s karamelom...mljac
Ć--ćevapčići sarajevski...aaaa
D--dnevnik...mrzim ga
Dž-džem od kupineeee...mmm
Đ--đavlic, tako kazu za mene haha
E--engleski jezik...upravo upisala tecaj za usavrsavanje
F--frizider pun hrane
G--grčka...imam zelju da je posjetim
H--higijena...dnevno tusiranje po 2-3 puta
I---iskrenost...uvijek
J--jagode...mljac...
K--knjige...mrzim grr
L--lezati u krevetu pola dana...
LJ-ljubav, me ne postoji...razocarana
M--majka...naj frendca, VOLIM JE
N--novac...nema ga
NJ-........ne znam
O-oooooooooo
P--piva...karlovacko
R--rudnik zlata...jos tragam haha
S--slikanje...
Š--šutnja zlata vrijedi
T--trcanje...mrzim
U--uciniti nes dobro
V--vlak...nikad nisam putovala njime
Z--zvuk tisine...mir
Ž--život....sranje