.quoted{margin: 0;padding: 0px 10px 0px 10px;margin: 15px 0px 15px 0px;border-left: 6px solid black;border-right: 6px solid black;color:black;} -->
< siječanj, 2008 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Ožujak 2008 (1)
Veljača 2008 (3)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari DA/NE

Opis bloga

Nepotrebne su ove riječi koje ispisujem na papiru..nepotrebni su ovi stihovi koji su oduvijek bili samo tebi napisani.

Linkovi

Nata

Lorena


Forum.hr
Monitor.hr

…o kome se zapravo radi?
Ime mi je Dorotea…
Ljudi me trpe od 12.04.1994…
…obožavam svoje prijatelje-bez njih
jednostavno ne bi mogla…
…sve ih jako volim jer oni su posebni
anđeli u mom životu…
…volim i jednog dečka, koji
je jako važan za moj život…
…moje malo zlo..s njim sve ima smisla…
..uz kojega je sve lakše…
…obožavam mjuzu-STRANO!!
..inače sam iskrena, ponekad jako tužna..
..obožavam zezat ljude oko sebe..luda sam..
..i to bi bilo ukratko sve o meni..
..sve ostalo saznajte, čitajući blog…
..ostavite koji trag, bit će mi drago…

Evo ljudi neš o mojim "ultra divnim frendovima"...

Ivana(ili ti Boba,Pici)najbolja frendica na svitu.Ta mala je tak zabavna,zgodna,slatka,super,zakon,ma mala moja legenda.Uvijek je uz mene kad ju trebam,uvijek mi pomogne,uvijek mi uljepša dan...uvijek za zajebanciju,ma luda je.Bez nje nebi mogla.Vojim te,ljube moja.Kissek

Marija(ili ti Mare)mala moja,luda Maruška.Uvijek nasmijana,happy,za zajebanciju..jednostavno she is the best...p.s Mare moja udat će se ti za Papu ;P



Natalija(ili ti Nata,Pusi)suuuper ženska..uvijek za zajebanciju,uvijek me izvuče iz sranja...zgoooodna,pametna...ma luuuuda...obožavam juuu...Pusaaaaaa...=)


Lorena(ili ti Enchy,Pupi)kolko je ta cura zgodna,a tek slatka...uvijek mi pomogne sa Naticom naravno...uvijek srede stvari ;) luuuda,super,zakon...


Imam još puno frendova al ne znače mi ko one...bez njih nebi mogla...jednostavno ne mogu riječima opisat kolko mi znače...VOLIM VAS NAJLJEPŠE GADURE MOJE...forever together...;)
Image Hosted by ImageShack.us



Image Hosted by ImageShack.us


Image Hosted by ImageShack.us

Nata

Image Hosted by ImageShack.us

Nata

nedjelja, 13.01.2008.

......

...ponekad me sve toliko boli da poželim nestati...skočiti s najveće visine...zapiknuti nož u srce...jednostavno izgubiti život...zauvijek...
...ali jednostavno nisam toliko hrabra da to učinim...
...preteški su udarci koje mi zadaje ovaj život...
...moje suze,plakanje...nitko i ništa ne može ublažiti ili izbrisati svu meni nanešenu bol...
...prošlost je prošlost,ona se ne vraća...ali ipak je tu...urezana u sjećanje...i dalje boli...uništava iznutra...
...ali ni sadašnjost nije bolja...i ona zadaje udarce s kojima se treba boriti...
...i još uvijek se pitam od kud mi samo tolika snaga za sve to...kako to i dalje podnosim...
...uništeno pola života...zli ljudi i dalje na slobodi...
...mislim da je to previše udaraca za moje godine...
...pitam se kakva ću biti za deset godina...hoću li i tada još uvijek biti dovoljno jaka za ono što će mi život još dati...?

- 10:49 - Comment To Me... (2) - Print... - #


<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.