< kolovoz, 2008 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Svrha bloga

Psihološka nadogradnja mladih umova. Retrospektiva proživjelih situacija i emocionalnih faza. Dvije autorice kreiraju svojevrsnu parodiju na dramatično-tragično (ili tragik-komično) sazrijevanje. Apsurdni odnos stvarnosti i fikcije prikazan je u više sfera, a frustracije su pretočene u digitalni zapis.

Sympathy for the Devil

Please allow me to introduce myself
Im a man of wealth and taste
Ive been around for a long, long year
Stole many a mans soul and faith
And I was round when jesus christ
Had his moment of doubt and pain
Made damn sure that pilate
Washed his hands and sealed his fate
Pleased to meet you
Hope you guess my name
But whats puzzling you
Is the nature of my game
I stuck around st. petersburg
When I saw it was a time for a change
Killed the czar and his ministers
Anastasia screamed in vain
I rode a tank
Held a generals rank
When the blitzkrieg raged
And the bodies stank
Pleased to meet you
Hope you guess my name, oh yeah
Ah, whats puzzling you
Is the nature of my game, oh yeah
I watched with glee
While your kings and queens
Fought for ten decades
For the gods they made
I shouted out,
Who killed the kennedys?
When after all
It was you and me
Let me please introduce myself
Im a man of wealth and taste
And I laid traps for troubadours
Who get killed before they reached bombay
Pleased to meet you
Hope you guessed my name, oh yeah
But whats puzzling you
Is the nature of my game, oh yeah, get down, baby
Pleased to meet you
Hope you guessed my name, oh yeah
But whats confusing you
Is just the nature of my game
Just as every cop is a criminal
And all the sinners saints
As heads is tails
Just call me lucifer
cause Im in need of some restraint
So if you meet me
Have some courtesy
Have some sympathy, and some taste
Use all your well-learned politesse
Or Ill lay your soul to waste, um yeah
Pleased to meet you
Hope you guessed my name, um yeah
But whats puzzling you
Is the nature of my game, um mean it, get down
Woo, who
Oh yeah, get on down
Oh yeah
Oh yeah!
Tell me baby, whats my name
Tell me honey, can ya guess my name
Tell me baby, whats my name
I tell you one time, youre to blame
Ooo, who
Oh, yeah
Whats me name
Tell me, baby, whats my name
Tell me, sweetie, whats my name
Ooo, who, who

Zaista

Opusti se ja sam vjetar
Koji ti donosi svjezi zrak
jucer sam se pretvorila u bijeli oblak
spajala kapljice koje padaju na tvoje lice

Otvorio si prozore i pogledao prema suncu
udahnuo duboko i kihnuo potiho
i gledao me ravno u oci te se nasmjesio
gledao me ravno u oci pa me upitao

Tko si ti zaista

Ja sam vjetar
sto ti daje krila
ti budi ptica
koja vratit' ce mi mir

Tako sam umorna
od trazenja ljubavi
u ovoj sumi betona, celika
samo rijetki snivaju, zaista

Zaista, to je carolija
kad osmjeh tvoj me doziva
u sutone i svitanja
to je moja utjeha

Doista bit' cu tvoj hram
sa tisucu svijeca
da te griju dok si sam


Tako sam umorna
od trazenja ljubavi
u ovoj sumi betona, celika
samo rijetki snivaju, zaista


...

subota, 16.08.2008.

SANJALA SAM TE

Vrativši se s dugog i iscrpnog puta bacila sam se na spavanje kako bih ponovno napunila baterije. Voljela bih da se nisam uopće probudila, da sam ostala u toj uzbudljivoj priči, u tom dodiru i gotovo romantičnom raspletu.

Bila sam s kolegicama na ljetovanju. U pratnji je bio i moj trenutni partner (kojeg u zadnje vrijeme izrazito volim ali u snu je on samo moj partner i ništa više). Smjestili smo se u neki apartmanski kompleks u blizini mora. Nakon dobrog izlaska skupina od nas desetak razdvojila se i moja kolegica koja me najbolje poznaje imala je potrebu javiti se mojoj bivšoj i po pitanju mojih osjećaja,kobnoj avanturi. Došao je do naših apartmana i odmah ušao u razgovor s kolegom,mojim sadašnjim. Prema meni je bio suzdržan i sramežljiv, kao i uvijek. U jednom trenutku našla sam se s prijateljicom koja me nosila pijanu doma u apartman, valjda smo nas dvije nekamo još otišle van. Imala sam u ruci maramicu iz nekih tipa-curi mi nos- razloga a na glavi svoje dioptrijske naočale. Izgledala sam očajno i tako se osjećala, pogotovo jer se u društvu nalazio moj bivši. Taman smo se sreli na ulazu, on je bio na odlasku,a moj dečko je bio u sobi s ostalima, znači opasnosti nije bilo iako tad nisam razmišljala o svojim lajavim frendicama. Taj susret s bivšim bio je ubojit. Pogledom smo se odali.
Toliko toga još je ostalo u nama od prekida. On se nije mogao suzdržati kad me vidio tako pijanu i vidno potresenu njegovom prisutnošću. Odvukao me na stranju, s leđa me snažno zagrlio (tako da sam mu osjetila muškost) i šapnuo mi da mu je jako, jako (da, dva puta je ponovio) stalo do mene i da ne zna šta ja to glumim s tim likom... NIje puno toga rekao ali sam mu osjetila boju glasa, punu ljubavi i čežnje. Još je rekao da će se potuditi oko mene, da mi ne može bogznašto ponuditi ali da će to biti iz srca. Koji zagrljaj, snažan ... LJubav ili strast, ili oboje...
S obzirom da je moj partner gore a par kolegica s nama, odlučili smo se još družiti, on je uzeo gitaru i zasvirao. Odjednom,s balkona se javlja moj dečko koji me dobro poznaje i viče- Je'l vi to s njim pjevate?! U njegovom glasu bilo je -Aha! Znao sam da tu još ima nečeg- prizvuka.

- 14:59 -

Komentari (2) - Isprintaj - #


<< Arhiva >>