nedjelja, 06.11.2005.

Sto je lijep i suncan dan,eh sto mi je suutra rodjendan...!!:))))

Jesus..ajme!Vec 17..Ne biiii ja...Smuc..Al dobro..Necu se bas previse zalit,jer to je ipak samo jedan korak do 18..Jesus!
Moj zadnji petak sa 16 godina je proso,i bio je prrredobar!Ajme,fuck,bio je savrsena..Bila je gitarijada,i ovoj je pukla cizma..hahah..E,dobro,pivice su na mom licu napravile jaaako velik smjesak,a i iluziju da su ostali ljudi presretni i da se svi smijese...Ma,bili su oni svi sretni ko nikad..Bas mi je drago sto je tako dobro petak ispo..Netko se rasplako,netko izubijo,izrigo,upoznala sam najmanje 100 ljudi,jesus..Prilazili bi mi i pitali me-jesam li ja ona koja je pricala sa stablom...pa jos jedna da mi je ona posudila gace kad sam skocila u fontanu,i te stvari-...jesus!A ja se samo smijala i kimala glavom..;) I pjevala poprilicno glasno-shiny happy people laughing,tj. kako sam ja pjevala-calling..I subota je prosla,ispala je neocekivano neocekivana,s par razocaranja kao sto su poruke,rupe,bijeg celavcima-e to je bilo jako zanimljivo,ali na kraju je sve ispalo lijepo..Jer smo ja i Muha,ko 2 najveca degena,zavrsile na docu u 1h,smrzle se,slusale mp3-s beautiful day,i naravno-pile..Ni manje ni vise..pivu!:) Skontala sam oko 1.30 da mi je frendici rockas,a i meni za kojih 20ak sati,pa sam stala razmisljat..Ona stoka do mene je vidila prredivno zelenu zvijezdu kako pada,i nabijala mi na nos kako je divna bila/a mi volimo gledat nebo i padajuce zvijezde/.. Ipak,dobra subotica..Danas zadnji dan..Idemo se u cicka malko :D,pogledat neki srpski film/isuse/,a ja se onda vracam doma...Eto,pa javim se jos brzo..KI$$

Shiny Happy People Lyrics
Shiny happy people laughing
Meet me in the crowd
People people
Throw your love around
Love me love me
Take it into town
Happy happy
Put it in the ground
Where the flowers grow
Gold and silver shine

Shiny happy people holding hands
Shiny happy people laughing

Everyone around love them, love them
Put it in your hands
Take it take it
There's no time to cry
Happy happy
Put it in your heart
Where tomorrow shines
Gold and silver shine

Shiny happy people holding hands
Shiny happy people laughing
by R.E.M.

| 11:19 | Komentari (15) | Isprintaj | #

<< Arhiva >>