Mama44 se ne da !!

ponedjeljak, 14.05.2007.

ANĐEO JEDNOG DJETETA

Bilo jednom jedno dijete, koje se pripremalo doći na svijet.
Jednog dana ono upita Boga:

"Gospodine, rekli su mi da ćeš me sutra poslati na Svijet, ali ja sam tako sitno i nemoćno, kako ću živjeti tamo?"

Bog odgovori:

"Od svih anđela, izabrao sam jednoga za tebe. On će te čekati i štititi. Svaki dan će ti pjevati i smiješiti ti se. Tako ćeš ti osjetiti njegovu ljubav i biti ćeš sretno."

"Dobro, a kako ću ih razumijeti kada mi nešto kažu, kada ne znam njihov jezik?" - zapita dijete.

"Anđeo će ti govoriti najljepše i najslađe riječi koje ćeš moći čuti na svijetu, i pažljivo i sa ljubavlju naučit će te pričati."

"Čujem da na Zemlji ima dosta loših ljudi, tko će me štititi?" zabrinuto nastavi dijete.

Bog se nasmiješi i kaže:
"Tvoj će te anđeo uvijek štititi, pa bilo to i po cijenu njegovog vlastitog života."

Dijete pogleda Boga i molećivim glasom kaže:
"Ali ja sam veoma tužno što Te neću moći više vidjeti..."

"Tvoj će ti anđeo uvijek pričati o meni i naučiti te putevima koji vode do mene."

Tada u Raju nastade tišina i glasovi sa Zemlje dopriješe do djeteta. Ono shvati da treba ići, pa postavi posljednje pitanje:

"Moram ići, Gospodine, molim Te, reci mi, a kako se zove moj anđeo?"

Bog odgovori s velikim osmjehom:

"Nije važno kako se zove, ti ćeš ga zvati MAMA."


Photo Sharing and Video Hosting at Photobucket


Sretan Majčin dan svim mamama, sa zakašnjenjem...

- 11:54 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< svibanj, 2007 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      

Siječanj 2008 (5)
Prosinac 2007 (16)
Studeni 2007 (12)
Listopad 2007 (15)
Rujan 2007 (1)
Srpanj 2007 (2)
Lipanj 2007 (8)
Svibanj 2007 (8)
Travanj 2007 (10)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi






  • Avatar:

    http://blogexpertavatari.blog.hr/