srijeda, 08.06.2005.

Inteligentne Izjave Nogometaša

Vjerovatno je nepošteno šta ljudi imaju različite predrasude o nogometašima, npr. da su malo glupi i to. Ja osobno znan da to nije istina. Barem kod ovih šta ih ja znan. Evo neki šta nisu baš bistri::

1. "Moji roditelji su me oduvijek podržavali, otkad sam imao 7 godina."
- David Beckham

2. "Ne bi me bilo briga sve i da izgubimo svaku utakmicu u natjecanju,
samo da dobijemo prvenstvo." - Mark Viduka

3. "Izgubili smo zato što nismo pobijedili." - Ronaldo

4. "Nikad nisam želio otići . Ovdje sam cijeli svoj život, a nadam se
da ću biti i nakon toga." - Alan Shearer

5. "Želio bih igrati u talijanskoj ligi, npr. u Barceloni." - Mark
Draper

6. "Dobio sam gadan udarac po lijevom gležnju, ali nešto mi je reklo
da se zapravo radi o desnom gležnju." - Lee Hendrie

7. "Nisam se mogao snaći u Italiji, bilo je to kao da živim u stranoj
zemlji." - Ian Rush

8. "Definitivno sam odlučio da ću krstiti Brooklyna, samo još nisam
odlučio u kojoj vjeri." - David Beckham

9. "Ne postoji između - ili si dobar ili si loš. Mi smo bili negdje
između." - Gary Lineker

10. "Bio sam iznenađen, a uvijek kažem da me u nogometu ništa ne može
iznenaditi." - Les Ferdinand

| 19:03 | Komentiraj (12) | Print this! | #

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

< lipanj, 2005 >
P U S Č P S N
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


>>O čemu se, ka ,radi<<
komentari na svakave gluposti u svitu i hrvatskoj, te još puno lipih pizdarija