četvrtak, 31.03.2005.

Sve je dobro šta se dobro ....... SVRŠI

Ovo se desilo prije godinu dana. Moj dobroćudni susjed ( zna swen koji ) lagano se igrao sa svojim malešnim zvonkom gledajući vruće lezbe u akciji na TV-u. Uto, njegovu radost prekine njegova draga majka uhvativši ga na djelu. Ona nije to uzela za ozbiljno jer zna da njenom sinčiču nisu sve na broju (sam dokaz je taj šta mi je to odma ispriča ). Da bi taj tjedan bija potpun , taj susid je uvatija drugog susida dok je igrao džepnog biljara i bleija u monitor. To mi je također odma ispriča , a ja san se cerija njihovoj nesposobnosti. Nije da se rugan , može se svakon desit , ali ovi likovi su posebna priča. Ako postoji izraz geek, to su oni. Anyway , ako se to misli radit zaključaju se vrata, a meni osobno je draže nekon ženskon to poklopit nego mlatit po zraku. Ako se to previše radi, može se desit ova tu slika ili slučaj trenutne sljepoće.

| 20:07 | Komentiraj (2) | Print this! | #

<< Arhiva >>


Komentari On/Off

  ožujak, 2005 >
P U S Č P S N
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31      


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


>>O čemu se, ka ,radi<<
komentari na svakave gluposti u svitu i hrvatskoj, te još puno lipih pizdarija