Nešto iz moje glave

Ljubav

Volim ljubav. I volim voljeti. Ali također i volim biti voljena. Tko to ne voli? Nažalost, većina nas je pomiješala pojam ljubavi sa pojmom "ljubavi". Ljubav je čista... Iskrena... Ljubav ne bi trebala biti "kako ti meni, tako ja tebi." Ona ne bi trebala očekivati ništa zauzvrat. Gledam danas te neke "moderne ljubavi". Takve ljubavi su spremne odbaciti sve zato što ona nije dobila ružu od njega, zato što je lajkao nekoj curi nešto ili zato što ona stalno zanovijeta, ne sprema cijelu kuću, a on radi. Komunikacija ljudi moji.... Komunikacija je zaista ključ svega. Kad komunicirate, kažete si sve što vas smeta i što očekujete i radite na tome... E to je onda ljubav. Da se poštujete, da se gradite međusobno. Da ono što ne valja popravite. Zar smo usavršili čitanje misli a da ja to ne znam? Jer kako očekujete da će vaš partner napraviti nešto ako mu to ne kažete. Nekim ljudima ne treba govoriti, ali nismo svi isti. Nekima treba 1 put reći, nekima 10, nekima 50. Ali gradite se, komunicirajte... Provodite vrijeme skupa. Izađite van, prošetajte, kupite si sladoled i spojite se. Budite jedno....

20.06.2017. u 15:21 | 3 Komentara | Print | # | ^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  lipanj, 2017 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

Linkovi