03.06.2006. / subota

oči širom zatvorene

i tako ja sad evo nešto pretipkivam i printam i zajebajem se općenito sa politikom za drugi semestar. joj. kad ono naslov politička kultura. ma nemoj zezati.

i pade mi na pamet neka druga vrsta kulture.kakve više nema nigdje. a to je onaj segment kulture da pustiš starije i nemoćne u busu.to se više ne radi,pogotovo ne u dubrovniku,a reći ću naglas tu strašnu tajnu, nešto što svi znaju, ali je eto, nekulturno reći.STARCI NAS JEBU U ZDRAV MOZAK. na stanicama, pri ulasku u autobus, pri sjedanju na sjedalo, pri režećem zvuku iza leđa"ova današnja mladež, da ne bi pustili mene staru / starog, bolesnog, jadnog, nemoćnog itd.da sjedne".i no frx, ja sam uvijek za toda se starce i trudnice i indvalde pusti da sjednu, ali starci mi zapinju uvijek u rečenici.zašto?-reći ćete.e pa zato.zato što im u 90 posto slučajeva nije ništa, nego samo hoće sjesti jer moraju 1/3 stanice stajati na nogama(1/3 kažem jer su vozača zaustavili nasred puta).a - ha - još jedna fora ---oni trče prema busu, fakat trče.ee.ja ne trčim na bus(dobro, ja sam lijena) a ne biće od 70 godina pa nadalje.jebote, kako zašprintaju.i kad uđu, automatski počinju umirati.i onda naglo moraju sjesti.nedaj bože da ih ne pustiš na sjedalo, proklet će ti sve od postanka i još naglas te sjebati pred cijelim busom.a oni bili u šetnji, jer ionako nemaju šta drugo u životu raditi.a ti bio/bila/bijaše cijeli dan na faksu, pa na tjelesnom, pa u p.m. pa na ispitu pa na radionicama a prije toga na JKII(predmet poznat uredništvu) i još si poslužio/la za masiranje svim drkadžijama ovog svijeta.i kao mrtvo stvorenje snimiš zadnje prazno mjesto u busu.i onda uleti matori primjerak. i hoće sjesti .i ti mu j.m.u sebi. i oni tebi. naglas.ali da vam predložim jedan trik, svim mladima ovog svijeta koji se u busu moraju ustati da neki konzervirani fosilko sjedne i onda te još zajebava? držite oči širom zatvorene i ne jebite ih ni dva posto. u najtežim slučajevima - don't make an eye contact. i pravite se gluhi, prestat će.ako ne prestanu, jbga, najebali ste, naletili na kapitalca. ali, za sve postoji rješenje - dignite se, hraknite na sjedalo i lafovski odšećite do kraja busa. i divite se koliko ipak može izdržati na nogama zadnji primjerak svoje vrste.

p.s. događa se.
naravno, uvijek postoje super starije osobe, i pričala sam sa milijun staraca koji su zakon, alio svako pravilo ima iznimku.koja ga jebeno skrši.

- 21:41 - Komentari (7) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>