21.04.2006. / petak

...i ništa mudro...

Ponekad, sasvim rijetko, kao baš sad, uhvatim se kako razmišljam o nebitnom stvarima iz prošlosti, ili budućnosti. Ono čega još nema sanjam, ono što je prošlo ne zaboravljam, nadam se da nikad neću,jer sve, i dobro i loše, jako je bitno za izgrađivanje života.bar meni.
Pišem ovo jer sam se sjetila nekoliko stvari, smiješnih, tužnih, bolnih...važnih u svakom slučaju...
Sjetila sam se dana kad sam imala 5, 6 godina, kad smo se igrali i kad sam stukla bradu i izgledala kao «djed božićnjak komunjara», što mi tad nije bilo smiješno
Sjetila sam se kako smo se kupali na Banjama u hordama od 15ak ljudi i kako nam je sve bilo zakon, kako je ljeto bilo puno mirisa, boja, sreće(a ne sad kad se kupam jednom u dva mjeseca, i sve je izgubilo čar)
Sjetila sam se kako sam razočarana bila u sve pozitivne emocije, i radikalno tvrdila da su ljubav i ostali «meki&pussy» osjećaji za idiote koji nemaju pametnijeg posla(hvala Bogu pa se stavovi mogu mijenjati)
Sjetila sam se upisa u prvi srednje, kako mi je sve čudno bilo, kako sam se osjećala vauuuu, ja sam sad faca, eee, idem u srednju školu
Kako sam bila razočarana tom glupom školom
Kako nisam bila razočarana, zbog ljudi i situacija koje se mogu dogoditi samo kad se sklopi par svijetova, jedno vrijeme, ľ slučajnosti i jedna točna rečenica u jednoj točnoj sekundi...i da krenu salve smijeha, pjesme koje samo balica može napisati, mali detalji kroz koje prolaze srednjoškolci, pogotovo oni koji nemaju love za cigare, kavu i klopu u isto vrijeme(al da nije bilo tog ne bi imali inspiracije za život, right?)
Maturalnu zabavu neću spominjati, al bi mi bilo drago kad bi se organiziralo nešto kao godišnjica(Adrenaleena, organiziraj ovo)
Matura...matura....tone živaca, niti tri sata učenja, zivkanje s legendarnim pitanjima tipa «ja nisam ni takla hrvatski, jebote, 100 pitanja.kako tebi ide?»
Zadnji dan, u glavi «Days of our lives» ili eventualno «Those were the days», i plač, i plač i smijeh :))))
Joj, zaboravila sam ekskurziju...ma nek to ostane tajna 4.a Turističke škole :)) bilo nam je da bolje ne može biti...
Joj, sentimentala me neka uhvatila...zanemarite...moje piskaranje...i uživajte u divnom vikendu pred nama....
blog layouts

blog layouts



- 19:04 - Komentari (21) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>