Suncokreta2

petak, 12.07.2013.

Testing Testing

Samo provjeravam,

Klikne li iko ikad više na ove stranice.

Nekad se sitim ovog bloga, pa povirim jesam li šta napisala.

I ono ništa.

A nije da ne pišem, nije da nemam šta reč, samo ne zabilježim to na ovim prostorima.

Sve to lipo smistim i ugnjezdim negdi u svojoj glavi i čekam oćeli se objavit.

Nije da se ne sitim onih par likova s kojima sam baš volila izmjenjivat svoj nebuloze, negooooo ka ne virujem da se više iko sića tih mojih brljezgarija.

Nekako ne virujem da iko više uopće ovdi počiri, ne virujem čak ni da se iko pita di sam ja i šta imaaaaa.

Pa mi to ka nije drago. Nije mi drago vidit da niko više ne račna da ovaj blog posotji. A postoji, samo niko ne ostavlja nikakav trag na njemu.

Pa sam ja eto odlučila to prominit, malo zašporkat ovu stanicu, ono čisto da se zna da jesam.
Tu sam ja negdi, više ne nego da ali ipak jesam.
Tu sam.
A di ste mi vi ...

- 10:12 - Komentari (5) - Isprintaj - #