17

utorak

travanj

2007

Opatija

Miris lavande koji se osjećao u dugačkom popločenom hodniku davao mi je neki poseban osjećaj smirenosti i slobode. Osjećala sam i onaj miris platične lutke koji me vratio u djetinjstvo. Prvi puta sam se našla u samostanu, gdje ću biti tri dana. I prvi puta sam oduševila samu sebe, donekle pravom vizijom o mjestu na koje idem. Prvi puta sam se ove godine susrela s morem. Udisala sam miris algi dok sam razmišljala o sebi, životu, ljuima i nekim činjenicama na onom kamenom molu. Slušala sam valove kako se odbijaju o njega, promatrala nebo krcato zvijezdama. Razmišljala sam o moru koje se prostiralo ispred mene, o ribaru kojeg sam pred večer vidjela kako stoji u brodici dok vuče mrežu... O slobodi i najvećem bogatsvu koje nam je On dao. Iza mene su se nizali lanci hotela koje si je čovjek priuštio. Osjećala sam materijalizam i ljude koji šeću, skupe parfeme koji su se već izmiješali, onaj miris paljevine i grilla. To je bio onaj svijet u koji sam se morala vratiti jer mi vrijeme nije dopuštalo da ostanem tu gdje jesam, na molu, okružena tišinom i morem. Čula sam glasove kojima ću se uskoro morati vratiti.


Pogled s prozora Njene i moje sobe.

Ponajprije, oduševljena sam jer sam imala priliku bolje upoznati ljude koji su tako jednostavni, društveni i dragi. Doživjela sam jedno predivno iskustvo; shvatila sam da moram prihvatiti činjenice kakve jesu, pogotovo sebe takvu kakva jesam (iako znam da mogu utjecati na neke promjene) i sada znam odgovore na neka pitanja koja su me mučila. Važno je biti svoj, reći svoje mišljenje makar bilo krivo i nekima smiješno i... slušati mamu kada ti kaže da uzmeš veću putnu torbu i POPUNITI JE DO KRAJA (kada već ima mjesta) jer nikada ne znaš kada ti može zatrebati majica koju si ostavio/la kod kuće. ;)

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

*Crkva Sv. Jakova
*Župna crkva Navještenja Blažene Djevice Marije
*Kip s golubom

*za više informacija o Opatiji klikni na link :)

<< Arhiva >>