< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Malo slika...

Jedna kul s kolodvora
QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Neka luda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Ja i Marijana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Nina i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Tihana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

A koliko vas je od 16.12. bilo...

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters




četvrtak, 19.04.2007.

Imam jedan problem...ne,nemam sidu,hvala na pitanju,Sanja.

Ovak...idem ja danas iz škole...i sretnem koga? Wentwortha Millera!!! Al ovaj put je bio onaj pravi,baš pravi Wentworth! I ja se zaljubila...u Wentwortha...i više ga nikad,vjerojatno,neću viditnono...a baš je bio Wentworth.
Imale ja i Jasmina danas neke akcije...malo to nekad ovak...joj,joj,joj...oprosti,Nina,majke mi više nikad neću! I bit ću dobra u subotu. Oprosti ako možeš...bangrolleyesthumbup Sve će bit oki doki...kak bi ti napisala...ili Jasmina.
Sutra zadnji maloljetni dan...uh,jesam se načekala...17 godina i 364 dana...i uspjela!
I taj zadnji dan ne ide Alex u školu (jebem ti govor u trećem licu) ne,ne...moja seka javila mi da je u bolnici..ne znam što joj je...jadna mala...i bit ću stalno s njom,žderat ćemo,pušit...i ona će ozdravit i bit sretna smijehyeskiss
I onda subota...a jebat ga,proći će i taj dan,valda ćemo preživit...i moram ovak u javnost bacit da će nam se Tihanica pridružit i da sam jaaaako sretna zbog togthumbuppartysmokinkiss
Previše smajlića pa zaključujem da je dosta pisanja,pozdravljam!mahwink

To je meni za rođendan od mene.



| - 23:20 - ...looking for.... (10) | the lost chord... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.