< travanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30            


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Malo slika...

Jedna kul s kolodvora
QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Neka luda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Ja i Marijana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Nina i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Tihana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

A koliko vas je od 16.12. bilo...

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters




nedjelja, 15.04.2007.

Još 5 dana!!!

Ovako...imala sam plan,dobar valda...i propalo je,al da sad ne moram svima posebno objašnjavat...napisat ću.
Baš 21. je mad butcher...ja slučajno vidila plakat! A dobro sad,slučajno... :) Uglavnom,taman za rođendan,baš kako sam htjela da bude...i tak da ću u oxygeneu slavit rođendan...
Bit će svašta,upad je 15 kn i tak...
Meni se baš poklopilo tak da sam sretna!
I to bi bilo sve...a vidit ćete plakate,svud ih ima...
Drugo ništa nemam za reći osim da jedva čekam subotu da napokon budem punoljetna!!! Još treba preživit cijeli tjedan,al ajd...nakako ću i to.
I gotovo,kad se sjetim nečeg,napišem. Aj...pozdrav...



| - 22:39 - ...looking for.... (6) | the lost chord... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.