< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Malo slika...

Jedna kul s kolodvora
QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Neka luda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Ja i Marijana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Nina i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Tihana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

A koliko vas je od 16.12. bilo...

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters




srijeda, 14.02.2007.

Post povodom valentinova,phhh moš mislit...

Došlo mi da napišem neku glupost,jer dugo nisam,pa eto...GLUPOST.
Ne,stvarno,ne da mi se pisat blog jer nemam vremena,a i kad ga imam,ne da mi se,a i kad mi se da,nemam šta pisat.Ali eto,danas je,nadam se,svi ste svjesni,valentinovo. I ne pada mi na pamet to sranje pisat velikim slovom. I ne znam o čemu bi pisala osim o tom da sam sve rjeđe u školi a sve češće izgubljena...dođe mi da se jednostavno ispišem i zaposlim na baušteli. U zadnja 3 tjedna nemam pojma koliko sam bila u školi...nekako je sve jadno i dosadno. Otišla bi nekud,što dalje odavde...muka mi je od svih ljudi...i ostalog.Životinja.Gamadi.
Znam da nitko ne misli ništa loše i da me svi vole...ali to više nije dovoljno.Tu se osjećam zarobljeno. i ljudi sve shvaćaju pogrešno...a kad se čini da nešto može bit ok...nestane.Jednostavno.Bez najave. Nije da se žalim,svjesna sam svih pozitivnih stvari u životu,al to nije dovoljno! Ništa mi nije dovoljno.Sve se čini pogrešno.Sve.
I tako,počela sam s mračnim mislima...završit ću s nečim lijepim...uživajte danas,sutra,iskoristite svaku priliku jer nikad ne znate jel vam je to zadnja :) To je najljepše što vam mogu poželjet. I da,budite dobri prema svojoj mami :P
Image Hosted by ImageShack.us




| - 20:08 - ...looking for.... (2) | the lost chord... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.