< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Malo slika...

Jedna kul s kolodvora
QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Neka luda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Ja i Marijana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Nina i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Tihana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

A koliko vas je od 16.12. bilo...

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters




srijeda, 31.01.2007.

Ispeglanost moje kose

Vidim da stvarno dugo nisam ništa napisala..a šta da kažem,imam život.
Ma dosadno mi je,ne znam šta bi pisala a nemam šta radit...heh,osim lektire i sto drugih stvari,al ne,ja nemam šta radit.
Ipak sam odlučila da neću pisat one dijaloge na blog jer sumnjam da bi skontali...al meni i Tihani je smiješno tak da i nije bitno.Ma gluposti sad pišem tek tak da ne bude prazno.
Moj imbecilni razred...svi su nekakvi jadni,bijesni i depresivni...a šta im ja mogu!
Heh,da,ima nešto smiješno...Tihana i ja radile intervjue s profesorima za glupe novine (koje nikad neće izać,al da,JA NEMAM POJMA) i pitale mi ovu iz hrvatskog,švabu,šta je htjela BIT kad naraste,dakle kad je bila mala.I kaže ona:
...piti? Najviše sam voljela piti mlijeko...i kiselo mlijeko!
Naravno da se nisam počela kreveljit,al stvarno nisam,nego sam preformulirala pitanje i eto.Da se Luja ima čemu smijat...
Hmmmm...i šta bi još mogla pisat...? Pa ništa.Ne znam.Ništa.
Image Hosted by ImageShack.us
Za profu...i Luju ;)
I dosta.



| - 16:10 - ...looking for.... (1) | the lost chord... | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.