< prosinac, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Malo slika...

Jedna kul s kolodvora
QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Neka luda
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Ja i Marijana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Nina i ja
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!
Tihana
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost Quickpost this image to Myspace, Digg, Facebook, and others!

A koliko vas je od 16.12. bilo...

Free Web Site Counters
Free Web Site Counters




srijeda, 20.12.2006.

Zanimljivo..kad god odem uvijek se vratim,zašto neke cure peglaju kosu,neopjevani dar da ti uvijek nešto izleti,infantilna derišta u školi,Tihanin novi dečko i još malo nepovezanog trkeljanja...ali bar imam naslov :-)

Dugo nisam napisala post,napokon sam imala pametnijeg posla izgleda,a i ono o čemu sam htjela pisati potpuno je ishlapilo za ovih par sati nerada,al ajd...nešto sasvim drugo.
Fascinantno da tako lako navedeš ljude da pomisle nešto...recimo,nisam ja imala namjeru profi objasnit moje psihičko stanje ni navest ju da misli da se meni ne da postojat,ali prepoznala sam savršenu priliku da ju naživciram.I nisam ni danas promašila...istina da sam morala slušat prodike,ali to nije bitno jer sam uspjela! I bilo mi je presmiješno slušat nju kak sere,dobila je ona krivu sliku,doduše,ali nisam se na to obazirala.Uostalom,koji je ona meni faktor...?
***
Cure koje peglaju kosu..čemu to? Mislim,dobro,i ja sam ju peglala dva,triput al to je sprdnja. Meni to strašno glupo,zašto ju ne odrežu ako ju neće pokazat onakvu kakva je?! Bit kose je u tom da je ima...i di je tu problem? Moja kosa je i tak najbolja...i ne serite.Nije Jasmini,ali...njoj je najbolja....nije bitno.BAR MENI!
***
Lujo,začepi jebote već jednom!!! Molila bih...
***
Heh,sad...škola.Samo lol.Ja tako neću komentirat danas.Ni bilo koji drugi dan,ovaj "događaje"...jebote...ne znam.Ma proser.Mislim da bi bilo bolje da Tihana ovaj dio napiše jel stvarno... Ako se netko smatra prozvanim...slobodno! I ima jebeni razlog.I kraj.To je tako smiješno.Samo nama,al dobro.
E onda,njezin dečko.Ja sam joj stoput rekla.Pa nećeš bilo kome dat pola jedva užicane cigare...jelda? Ja sam joj rekla.Njezin problem što ne sluša...
***
Eto,meni se sviđa pisat ove zvjezdice između dijelova.I mene boli kurac za sve.Odlučila sam promijenit puno stvari.I uopće me ne zanima.Ni Ana Karenjina,ni kroj klasične suknje,ni šta je atlas vez i šta sad?! Hoću svima objasnit da me ništa ne zanima,u biti ima jedna stvar,al ajd...to nitko ne zna i ne mora znat.I gotovo.NIŠTA apsolutno...ne mogu to objasnit a i ne tiče vas se.Moja stvar što se trudim.Kako da se izrazim? Ja idem na praznike,škola je preksutra gotova,sretna sam što ću se napokon odmorit od vas i možda mi bude dosadno al jel stvarno mislite da me briga?
***
Ako se netko uvrijedi,ili eventualno "popizdi" (s debelim,ćevapastim navodnicima) ni to me nije briga! Ne smatram da ima nešto uvredljivo za nekog...ionako je sve onakvo kakvim ga doživljavate,prije toga nema osobine.Kraj.
I ono za pušenje,da,pušim.Bila sam prestala i počela opet,i šta sad?!
Ne zanima me ništa.Boli me kurac.Svejedno mi je.I svi ste beznačajni,sorry al činjenice su takve.Ovo nije faza nego sam skontala neke stvari.I nemojte se vrijeđat,ne odnosi se na sve.Oni koji su dobri sa mnom,znaju me dobro,iako manje nego što vjeruju da znaju,i nemaju se šta vrijeđat.I nema smisla da se opravdavam ili eventualno ispričavam jer tako osjećam.
***
Sretan vam svima Božić i gluposti i Nova godina i tak sranja,napijte se svi,krepajte...boli me kurac,ja ne smijem pit.
I za kraj,slavni citat... "Po meni savršeni nabori i izvrsno prikazana dramatika."

Ja se ne smatram odgovornom za sadržaj posta.Ne znam tko,al ja ne.I nemojte sad bit pičke i vrijeđat se.
I nemam pojma šta tu sve piše.



| - 16:50 - ...looking for.... (5) | the lost chord... | # |

subota, 16.12.2006.

Fekalije i dah smrti

Naslov bez razloga,to za Neimenovanu kojoj se sviđa stari od lika iz razreda.Pitala je jel znamo kakav miris imaju stariji muškarci...da,znamo.Gore navedeno.
I tako...išle Sanja i ja do Zrinjevca.Sinoć.I neka dva lika pokušali prodat kartu,da ne duljim,nisu uspjeli.Pa su ju dali nama da mi pokušamo.Pa smo ispitivale ljude jel trebaju kartu...ali nisu ju trebali.Onda smo ju pokušale uvalit Jozi Trovaču za dva hamburgera al nije dao...(oni koji su čitali Ćevap po ćevap,mogli bi se kreveljit na
Trovača)
A u međuvremenu,neke ženskinje dijelile one letke s Niveicama,i dale nam pun kurac toga.Ali Sanja je ipak dobila više...hm.I da,skontam ja neka dva mala mulca od nekih 12-13 godina i aj da vidim...pitam ja jel trebaju kartu za 20 kn,i mali izvadi 20 kn i eto.I odemo mi u teatar i učlanimo se.I onda smo se kreveljile,ne znam čemu.Naravno,tu se povlači vječno pitanje zašto nam je nešto smiješno...
Da,nismo bile učlanjene...sramota,al ispravile smo to i kraj.
I kad su se ljudei skupili i kad je počelo sličit nečemu,mi smo se morale pokupit ko zadnje budale...eh.Al zanimljivo da smo stigle za samo 15 min a smatrale smo da će nam trebat više.Sad znamo. I sad isto znamo da ćemo danas krenut 15 min kasnije.Eto,toliko o jučer.

***
Ovih dana događale se stvari,ja ću napisat samo smiješni dio.
Neku večer,Jasmina se,progonjena mračnim mislima i strašnim dvojbama,pokrila dekom po glavi i valjala po podu.

Sanja:Aj ustani,dovoljno si uprljala deku...
Ja:Da,Jasmina,ustani,dovoljno si uprljala pod!

Opet...
Jasmina:Vi ne znate kako je meni...(cvili)
Ja:Ne i ne zanima nas.
(Napomena:postoji mogućnost da steknete krivi dojam o meni.Ja sam u biti baš draga cura,problem je što je ona bila iritantna.)

Idemo kao spavat...
Sanja:Sjećaš se kad je onaj tip,kad mu je cura bila jako bolesna,ustvari mrtva,letio brzo oko Zemlje da vrati vrijeme...
(Misli na Supermana,al bitno je da je ženska bila jako bolesna...ustvari mrtva)

I neki dan,mislim početkom tjedna,išla sa Sanjom i Tihanom u Amster,i došle Sanja i ja prve,i nije baš bilo mjesta,baš kao i obično,i sjele ispod TVa,tamo kod vješalica...a to je metar sa metar...i dođe Tihana,i nagurale se tamo.I onda smo skontale da je ko u Sloveniji.A sad svi smijeh.
I za kraj slika...
Image Hosted by ImageShack.us








| - 13:33 - ...looking for.... (7) | the lost chord... | # |

ponedjeljak, 11.12.2006.

Kad je riječ prijateljstvo izgubila značenje?

Sigurna sam da se svi,prije ili kasnije,suoče s tim pitanjem.Neki češće.Neki ne.A što s onima koje uvijek ponovno "prijatelji",izgleda,uživaju sjebat? Gdje je nestalo povjerenje? I šta je s odanosti? To bi se neki trebali pitat.Često.Svaki dan,ako treba.A treba.Jako treba.
Naravno da se svima dogodilo da im je nešto,bar u tom trenutku,bilo važnije od prijateljstva,ali šta kad se trenuci pretvore u dane,dani u godine,i stvari ostanu takve? Kakve? Pa da netko nosi,sad ga moram tako nazvat,teret prijateljstva samo na svojim leđima.I trudi se oko jedne osobe ko majmun,i zauzvrat dobije šta? Sigurno ne ono što zaslužuje! Ok,svi ćemo zažmirit jednom,dvaput na to,ali ako se takve stvari događaju opet i opet,nemojte to dopuštat! Imajte bar malo jebenog poštovanja prema samom sebi i ako vas netko iskorištava i zajebava,sjetite se da ste živjeli prije,a možete i poslije njega.Svi se rodimo sami a takvi i umiremo.Ne moramo tako živjet,ali bolje je i tako nego bit nečija budala i potrčko! Nije lako pustit nekog da ode,ali mislite na svoju dobrobit i možda u početku bude teško,ali kasnije ćete uvidjet da sve vrijeme provedeno zajedno i nije tako čarobno,a svi imamo i mane,to će postat očito. Ne dopustite da va sljudi zajebavaju,iskušavajte njihove granice,probajte otići do ruba,samo da se uvjerite dokle možete.Testirajte ih,jer kad se trava pokosi,zmije će isplivati na površinu.Natjerajte ih da pokažu svoje lice! Naravno da je super imat prijatelje kad ti je sve kako želiš i zajedno se zabavljate,ali tko će ostat uz vas kad budete plakali?
***
A sad o nečemu drugom...moja škola pobijedila na onom u Mercatoru i idu neki u Norvešku...sretan put i nadam se da se neće vratit :-) A dobro,možda za par godina...
Bilo baš dobro tamo...dobili pizzu i sokove one male,ja uzela osam komada,Tihana nije imala torbicu pa...al nosila je reviju i usrala se totalno! Hehe...al dobro,svi bili dobri i sve dobro i tak...jedino što nismo ostale do kraja jer sam ju pratila do kolodvora.Prerano smo otišle,al ajd...jebiga.Jebiga,šta sad...



| - 21:52 - ...looking for.... (7) | the lost chord... | # |

četvrtak, 07.12.2006.

Da,da...vidim mene se ne može pronaći...

Da,nitko nije uspio...a strašno.
Ništa se nije događalo ovih dana,dosadno je baš kao inače.Jedino što će u subotu bit sajam u Mercatoru,neki iz škole će tamo nešt radit (pa naravno,svud se trpamo) a ja idem baš da vidim kak će se neki sramotit hehe...a kreveljit ću se ko i prošle godine,mislim...
Da,opet se bavim nekim pitanjima.Recimo,problem kod nekih ljudi koji se očituje kao nesposobnost uviđanja činjenica koje su ti dugo pred očima.Imam ja savjet za takve.Hm.Kako da se lijepo izrazim? Nekad je dobro slušat šta se priča,jel ipak te stvari znaju bit ponekad istina.A i poželjno bi bilo otvorit oči.
***
A onda,druge stvari...opet rijetko spavam i naravno razmišljam,a to kod mene ne vodi ničem dobrom.Jer u danu dođem do više kontradiktornih teorija,pa...ne znam kako riješit taj problem.Ništa ne radim,jer sam lijena,nego mislim,jer za to nije potreban veći napor,i glava mi bude puna svakakvih bolesnih ideja i na kraju više ne znam u šta da vjerujem.Baš ovih dana me muči jedno pitanje,ma u biti moglo bi se reći da je više njih,a sumnjam da ću naći odgovor...i eto.Sad ću nastavit razmišljat da vidim šta će na kraju ispast...neću tražit savjete.
***
Vidi,još drugih stvari...pričala sam danas s curom iz razreda (onom što skuplja opuške a neću ju imanovat) kako zanimljivo što puno toga možeš kontrolirat,neću nabrajat al stvarno puno toga i najbitnije,druge ljude možeš navodit na neke stvari ili kontrolirat,eventualno malo manipulirat,ak je baš potrebno...a najjadnije što ne možeš vlastite osjećaje držat na lancu.
Sve oko,ali ne sebe.I onda te to,mislim mene,izludi.I misliš,aj dobro,mogu se kontrolirat i neću,neću...i opet evo,dogodi se i šta sad? Očito da je nemoguće i sad savjet svima,nemojte pokušavat jer ne možete.
Odustanite od toga i nek ide samo od sebe...a poslije se brinite.
A bolje da ovo nisam napisala,al iskreno,nije me briga! Pisat ću šta mi dođe,i ako se nekom ne sviđa ima crveni X u desnom kutu gore! I kraj.
***
I sad to što sam preselila blog nakratko...zanimalo me jel je netko u stanju naći jedan pišljivi blog.Nije.To sam htjela saznat.
***
Druga ideja,možete ostavljat svoje probleme ili pitanja u komentare.Kao "Pitaj Alex",imam viška vremena ovih dana,točnije godina,pa da ne razmišljam samo o svojim sranjima,mogu pokušat riješit vaša...ako vam se da.I dođite u Mercator na sajam,moglo bi bit dobro,možda.A ne znam,bolje nemojte,ostanite spavat.A ipak...subota od 11 do nekih 4,pola 5.
U ovom postu nije upotrijebljena nijedna psovka,jako pohvalno...aha.Aj uživajte...



| - 23:09 - ...looking for.... (8) | the lost chord... | # |

subota, 02.12.2006.

Bezrazložan post

Čisto tako,radi reda a i jel sam obećala osramotit neke ljude :-P
Ovo bi trebalo bit smiješno...ovak,da počnem,ja sad u školi,da,subota je.I da,jutro je,al nema veze.Meni ne smeta,bolje to nego spavat! i putem do škole skoro stanem u rigotinu i pomislim "hm,sigurno je Natalija tu prošla..." Objašnjenje slijedi...
Bile Natalija i ja sinoć u Amsterdamu,išle kao na pivo,a budući da se i kava s njom pretvori u 2 piva i 4 amara,bar njoj,razumljivo da se i ovo,dotično (morala sam) pivo,pretvorilo u njih 5.I zanimljivo da zadnje nismo same platile i upravo ju zbog tog pokušavam javno osramotit! Njoj kao sve ok,i uzme ona još malo mog piva,hehehehe tisuću puta,i izađemo i na SAMOM JEBENOM ULAZU(!!!),se ona izriga ko zadnja besramna krmača,što i je :-D,tak da upozorim ljude da izbjegavaju odsad stajanje blizu vrata vani.Iako moraju nekako unutra,ali...nek prelete.I ja stojim i kreveljim joj se tak...i drago mi je što sad znate jel je ona mene jebeno osramotila sinoć!! I više nikad neću ić tamo!!! Al to sad nije za javnost...ma u biti,evo,zove ona nekog bezveze lika,mislim nije jadan il nešto,al...da,zove ona njega i dođe on,sjedne kod nas i tak.I kaže ona njemu da se sviđa ovoj curi,dakle meni.Ja stala wtf?! Kažem ja njemu kak ona nije normalna,i pokušam ju udarit ispod stola al umjesto toga opletem (kontaj riječ) koljenom u stol i sve se trese i joj...i bilo mi tolko neugodno,a najgore je što je ona jebeno srala! Aj da je istina,bilo bi mi neugodno,al nema veze,al jebote tak se prosrala bez razloga!! I dobro,još on nama plati pivo,e da i još najgore je što je on stalno tamo tak da ja stvarno više ne mogu ić...
U jebote,prvi put sam objasnila nešto šta nije za javnost.E možda bi mogla počet pričat o svemu što inače nije,heh,a ne,bolje ne.
Da,ima još detalja! Danas kak smo u školi,a Natalija i još jedna cura,nju volim pa neću imenovat,al to ne mijenja činjenicu da je očajna :-),nemaju para a ni pljugi pa su,ovo pažljivo čitajte,skupljale jebene opuške pred školom i pušile al stvarno su to pušile!!! Onih pola cm su dijelile i to su stvarno vukle u svoja pluća,to nešto,što ne zaslužuje nosit ime,a ko je to bacio? Otkad to stoji? Zašto ne gori ako je mokro i još puno pitanja se postavlja u njihovom ovisničkom životu...
Ako se sjetim još nečeg,napišem.
2 tjedna!!!



| - 09:52 - ...looking for.... (13) | the lost chord... | # |

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Bez prerada.