sudija,znam gdje ideš na misu

24 listopad 2006

himna naše malonogometne ekipe je:
ekipa smo religiozno čista
sve ateist do ateista
i ne znamo mi baš
"zdravo marijo" i "oče naš"
a naš je moto:
nikad trijezan
ni obrezan
driblingom u stilu safeta sušića,nekadašnje velike zvijezde yu-fudbala,oslobodio sam se protivničkog igrača na lijevom krilu.driblingom prilikom kojeg mi otpada komad kartona kojim sam popunio rupu na džonu u svrhu spriječavanja bliskog susreta između čarape i tabana sa jedne i asfalta sa druge strane.po modelu"tko doda govno" odjebavam suigrače i krećem u solo akciju razjebavajući teoriju o nogometu kao kolektivnom sportu.da sam kao klinac bio ovoliko sebičan i da sam kojim slučajem dobio vodene kozice više ih niti jedno dijete ne bi imalo.jureći prema protivničkom golu slinim od sreće poput izgladnjelog psa pred izlogom mesnice.vidim samo gol i sebe na sutrašnjoj naslovnici lokalnih novina.nalijećem na nekog drvosječu prerušenog u fudbalera koji me faulom za haag,a ne za žuti karton spaja sa asfaltom i zaustavlja na mojem putu prema zvijezdama.spremno se dočekujem na kičmu i vratni kralježak i ateriram u jedinu lokvu vode na terenu.
ŠPLJAAAAASSSSS!!!!!!!
mokar sam do gole kože,a roba natopljena vodom teška kao mlado od kombajna.pogledavam prema sudiji koji dosuđuje samo aut pružajući mi ruku pomažući da se ustanem.
koji će mi kurac tvoja ruka,mogu se i sam ustati.....promrmljao sam sebi u bradu,ali izgleda ipak koji decibel preglasno.
fijuuuuuuuuuu!!!!!!zafućkao je u zviždaljku poput nagluhog otpravnika vlakova sa kapacitetom pluća olimpijskog bazena.
dvije minute isključenja zbog psovanja!ovo je katolička liga malog nogometa i psovanje nije dozvoljeno!
a jebiga,nisam znao.......
fijuuuuuuuuuu!!!!!!još dvije minute kazne........
prijavio sam se s ekipom iz eesteca(Electrical Engineering STudents' European assoCiation)za katoličku ligu malog nogometa koja se svake druge subote igra na igralištu selezijanske gimnazije.
Image Hosted by ImageShack.us
kao što se vidi iz priloženog psovanje je strogo zabranjeno,a bogohuljenje se kažnjava direktnim crvenim kartonom i novčanom kaznom od 20 kuna.ako u slijedećim utakmicama ne odigram sa hanzaplastom preko gubice,mogao bi do kraja prvenstva upasti u žešće dugove i biti deložiran od strane vatikana zbog nemogućnosti vraćanja istih.
iako je prvenstvo tek na početku mogu sa sigurnošću tvrditi da smo već deklasirali konkurenciju u jednoj kategoriji......broju ateista u ekipi!!!prije početka svake utakmice se na centru moli "oče naš" i "zdravo marijo" koje pola nas nema pojma tako da svi nešto frfljamo i otvaramo usta poput degeneričnih šarana na suhom.neka na slijedećem sastanku stave na glasanje prijedlog o čitanju molitve sa blesimetra kao na karaokama jer inače postoji velika bojazan od udarca groma ne nekoj od slijedećih utakmica.čak je i pokušaj križanja prošao tragikomično jer sam zapetljao strane tako da se na kraju nisam niti prekrižio nego prerombio.
BERO:baš smo jučer pričali o tog ligi... katoličkoj.. jelte... čuo sam čak da nakon nekog broja psovki, nazovimo taj broj X, cijela ekipa nogometna bude diskvalificirana, pa sam ja kategorički odbio sudjelovanje u istoj jer ak nemrem poslat nekog u tripičkematerine, kurac, ako se lopti ne mogu obratiti sa kurvetino gadna ili pak suparničkom igraču davati nadu da ću mu sa rođenom majkom upoznati psa, a glede jebanja.... e jebem ti ja onda takvu ligu. mislim.... kaj onda veliš? navodno niti "kvragu" ne smiješ reći. o isustatiboga!!!!!
recimo:
- uh! pao sam! al ne marim za to. bog će oprostiti protivničkom igraču što je nesmotreno gurnuo lakat u moj pleksus.
- oh! umalo sam pogodio gol. al ne marim za promašaj. to mene bog iskušava i stavlja pred mene još veće izazove
- hmmmm.... sudac nije vidio prekršaj na meni! ne marim za to! sigurno bog ima neki plan za mene zbog čega ću sad prešutjeti to u potpunosti

<< Arhiva >>