Dakle, osim propan-butana, popularnog LNG plina koji se od davnina koristi kao alternativno gorivo u automobilima benzincima, danas je sve moderniji CNG, dakle ne propan butan nego metan, najednostvniji i najgorljiviji ugljikovodik, koji se inače "baca" pri vađenju nafte, jer ga ima koliko "oš". E, sad u Europi je dakle sve prisutniji kod automobila i proizvode se tvornički gotove varijante, npr Opel, WV, Fiat i drugi.... Cijena metana je u punionici u Zg prije 10.ak godina bila , mislim 2.8kn dakle prevoz relativno štedljivijim autom ali još i na CNG je koštao cca 15-20kn na 100km. Isti auto bi trošio cca 25-30 kn LNG-a, 40 kn diesela i 60kn benzina. uz ovo najekološkije tekuće gorivo, i najjeftinije u RH zadnjih 10 godina popularizacije CNG-a nije izgrađena ni jedna pumpa za aute. Cijelo vrijeme postoji samo 1 jedina u cijeloj državi. je li to namjerno? da se ljudi ne bi jeftinije vozili i da im se izvuče sto vise iz dzepa? hm... a što reći umjesto da se pumpe izgrade što se ne radi, da se i u ovoj jednoj pumpi cijena povećala na 8.5kn sa 2.8 na 8.5 3x??? di je sad ekološka Europska Unija da lupi zabranu dizanja cijena i da učini ovaj ekološki "otpad" naftne industrije lakše dostupnim? Oznake: cng. metan, zemni plin |
< | listopad, 2016 | > | ||||
P | U | S | Č | P | S | N |
1 | 2 | |||||
3 | 4 | 5 | 6 | 7 | 8 | 9 |
10 | 11 | 12 | 13 | 14 | 15 | 16 |
17 | 18 | 19 | 20 | 21 | 22 | 23 |
24 | 25 | 26 | 27 | 28 | 29 | 30 |
31 |