< prosinac, 2007  
P U S Č P S N
          1 2
3 4 5 6 7 8 9
10 11 12 13 14 15 16
17 18 19 20 21 22 23
24 25 26 27 28 29 30
31            

Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (6)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

o meni...
žensko čeljade od dvacet dvi...još nekih godinu do diplomice (ahahaha...).. uglavnom sam normalna... nema iskakanja iz regula današnjeg pojma onog šta je normalno! a šta je u biti normalno???? :-DDD

šta bi ovo tribalo bit???
ma bezveze... želja za pisanjem tinja... oću da se negdi i nešto moje čita... da prijatelji imaju šta radit, čemu se smijat... uglavnom, moje misli o svemu i svačemu (plus frustracije... )... to je to!

samo nešto...
ne bi tila da na ovaj blog dolaze ljudi koji bi tili štracat ovo šta pišen... postoji jednostavniji način za odj**** me... crveni X u gornjem desnom kantunu... :-)))

Counters
image hosting file hosted images

iman zvizdu...iman pi... šta mi još triba??? hm?!


Cute Purple Glitter Baby Feet Glitters

mogu i stopat!!!!!! :-)))))))))))

sta je bitno kod muskoga???
...prodoran pogled...
...dobra guza...
...jaka celjust...
...pune usne...
...dobra kita...
...karakter...
...sve od navedenog....
...jebes muske!!! :-)))
...kad je kriza, nije nista bitno!!!
...sama sebi dovoljna...
  
pollcode.com free polls


prekomični su mi....


triba 'vakvu majicu napravit....

utorak, 04.12.2007.

pa jel' moguće??? ;D

I opet me dugo nije bilo. I opet copy/paste..al' ljudi moji..ovo me jutros u delirij bacilo...I ako bude problema, odat ću izvor, hehe..pa čitajte...i komentarišite.ako je i vas bacilo...auf!

Obožavatelji Miše i 50 Centa, iako je malo vjerojatno da će se isti afiniteti poklopiti u istoj osobi, mogu zaključiti da obojica pjevaju o vrlo sličnim stvarima. Prva i najupečatljivija pjesma podudarnosti jest 'In My Hood' ili kako bi Mišo rekao 'U mom kraju'. Mišo kaže da u njegovom kraju ptice ne pjevaju, a 50 je ipak malo agresivniji, pa govori o prosipanim mozgovima u krvi i sličnim pojavama iz njegovog kraja. Moglo bi se reći da je Mišo ovdje ipak ostao džentlmen i upotrijebio metaforu. Naravno, i bolji rječnik.

U nastavku pročitajte sve podudarne naslove ovih obožavanih heroja glazbenog svijeta, ali opet imajući na umu da se radi o zezanciji bez namjere za povrjeđivanjem nečijeg ukusa ili životnog stila.



50 CENT

1. In My Hood
2. In da Club
3. High All the Time
4. Gotta Make it to Heaven
5. Life's on the Line
6. I'm a Hustler
7. Touch the Sky
8. Green Lantern
9. A Baltimore Love Thing
10. I'm Supposed to Die Tonight
11. God Gave Me Style
12. Ghetto Qur'an
13. Just a Li'l Bit
14. Fuck dat Bitch
15. Going Home


MIŠO

1. U mom kraju
2. Od kavane do kavane
3. Pijem i pit ću
4. Nebu puštam bijelu pticu
5. Od života digao sam ruke
6. Ja sam igrač na sreću
7. Samo nas nebo rastavit može
8. Lanterna
9. Šibenska balada
10. Ja nemam više razloga da živim
11. Bože daj mi snage svete
12. Dalmacijo sveto ime
13. Samo jedan dan života
14. Nevjernica
15. Vraćam ti se Dalmacijo mati



| piš' sad il' zauvik muči!!! (1) | …imaš papira??? | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.