< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (6)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

o meni...
žensko čeljade od dvacet dvi...još nekih godinu do diplomice (ahahaha...).. uglavnom sam normalna... nema iskakanja iz regula današnjeg pojma onog šta je normalno! a šta je u biti normalno???? :-DDD

šta bi ovo tribalo bit???
ma bezveze... želja za pisanjem tinja... oću da se negdi i nešto moje čita... da prijatelji imaju šta radit, čemu se smijat... uglavnom, moje misli o svemu i svačemu (plus frustracije... )... to je to!

samo nešto...
ne bi tila da na ovaj blog dolaze ljudi koji bi tili štracat ovo šta pišen... postoji jednostavniji način za odj**** me... crveni X u gornjem desnom kantunu... :-)))

Counters
image hosting file hosted images

iman zvizdu...iman pi... šta mi još triba??? hm?!


Cute Purple Glitter Baby Feet Glitters

mogu i stopat!!!!!! :-)))))))))))

sta je bitno kod muskoga???
...prodoran pogled...
...dobra guza...
...jaka celjust...
...pune usne...
...dobra kita...
...karakter...
...sve od navedenog....
...jebes muske!!! :-)))
...kad je kriza, nije nista bitno!!!
...sama sebi dovoljna...
  
pollcode.com free polls


prekomični su mi....


triba 'vakvu majicu napravit....

utorak, 20.11.2007.

...da miris cimeta i vina...ufff...

...poludila san nekidan..jbt...u dm-a kupujen neke stvarčice i znate oni mirisi za prostorije..ee..ne za zahod, za boravak npr. i??? miris cimeta i vina..ka dolaze blagdani, pa ono..uz taj miris je lakše motat darove..pa šta sve neće izmislit, u pm!!! ajme..a cimet ne mogu podnit...nikako...zato me i iživciralo...



| piš' sad il' zauvik muči!!! (9) | …imaš papira??? | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.