< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (6)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
OYO.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

o meni...
žensko čeljade od dvacet dvi...još nekih godinu do diplomice (ahahaha...).. uglavnom sam normalna... nema iskakanja iz regula današnjeg pojma onog šta je normalno! a šta je u biti normalno???? :-DDD

šta bi ovo tribalo bit???
ma bezveze... želja za pisanjem tinja... oću da se negdi i nešto moje čita... da prijatelji imaju šta radit, čemu se smijat... uglavnom, moje misli o svemu i svačemu (plus frustracije... )... to je to!

samo nešto...
ne bi tila da na ovaj blog dolaze ljudi koji bi tili štracat ovo šta pišen... postoji jednostavniji način za odj**** me... crveni X u gornjem desnom kantunu... :-)))

Counters
image hosting file hosted images

iman zvizdu...iman pi... šta mi još triba??? hm?!


Cute Purple Glitter Baby Feet Glitters

mogu i stopat!!!!!! :-)))))))))))

sta je bitno kod muskoga???
...prodoran pogled...
...dobra guza...
...jaka celjust...
...pune usne...
...dobra kita...
...karakter...
...sve od navedenog....
...jebes muske!!! :-)))
...kad je kriza, nije nista bitno!!!
...sama sebi dovoljna...
  
pollcode.com free polls


prekomični su mi....


triba 'vakvu majicu napravit....

nedjelja, 21.10.2007.

moje misli se roje...;-)

...vjerojatno ste primijetili da me nije bilo neko vrime..u biti..da se ispravim..nadam se da ste primijetili...;-) neman nekog poesbnog opravdanja...nije mi se dalo...najjednostavniji...a pritom najgluplji razlog..hehehe.....i sad bi kao bilo vrime da nešto napišen.... pa ću probat nekako sve u đuveđ stavit...ukusan??? trudit ću se...

gledan ovu moju anketu na blogu...livo od postova..i??? rezultati razočaravajući...i onda pitaju zašto nemaš momka??? a vidi kako žene razmišljaju...i naravno, oni se povode za tim i eto ti rješenje problema...na pitanje - šta je najvažnije kod muškoga??? odgovor - kad je kriza, ništa nije bitno i dobra kita u borbi za prvim mistom...hahhaah...a ne znan bi li se nasmijala...ili zaplakala?? ma neću....;-((

al' druga anketa mi se sviđa...hhehe....

i eto...neman momka...ali imaginarnih ka' u priči..ne, ne, nisan luda..i neman imaginarnog lika u glavi..;-) dobro, znan kakav bi otprilike triba bit, al' ono..izmislila san ih u zadnje vrime..ma nema im broja..a koliko sam dugo vezi??? ohoho....ma to je bivši..još se volimo..i te sheme...jednostavno ne znan kako neke ljude otarasit od sebe, pa eto..počnem izmišljat...i onda vučem poteze da sačuvan sebi leđa, pa sam tako nekidan poslala sms koji je iša otprilike ovako...naime, uvidila sam jednu poveznicu koja bi me mogla sje... u mom naumu da jednu osobu odvratim čak i od kave...pa evo sms...ante, slušaj me...ako te taj i taj pita jel' me znaš - znaš, iman li momka - iman. imaš piće. pozdrav! i naravno da je uslijedija poziv i da smo se dobro nakeljili tome i da je dobija pravo objašnjenje za moj postupak...heh..a šta ću??? nije moglo u lipo, pa san morala...da se razumimo...nisan neka lažljivica, e...al' jebote...ne moš blesavim ljudima objasnit ništa osim ako ne spomeneš da je uz njih u igri neka šaka..hehehehe... dosta o tom rodu...

al' opet me kladionica sje...heh...o tome neću.... jedan par...opet jedan...
a utakmica šibenik-dinamo? ajmeeeeeeee.... dinamo i suci??? katastrofa...živci na iljadu...oko sokolovo...ahahah..neću ni o tome u potankosti...

sad mi nešto palo na pamet..odnosno cimerica uvalila to pitanje nekidan...zašto je toliko bitno prezime??? eh..zašto kad se udaš moraš uzet muževo??? jel' s tim samo njemu pripadaš? zna se čija si? zašto do kraja života ne bi imali samo svoje? raspoznavali se po jmbg-u... a šta je najgore, zaključile da ni jedna ni druga nemamo ništa protiv toga jer tako je oduvik...i ima 100 stvari koje su takve...i bolje se ne pačat u to..ahhahha.....rodija se sin...;-))))

evo sad mi zazvonija mobitel...otišla koncetracija u k...i iden ća... i nadan se da ću bit bar malo od volje za nastavit pisat...pozz...



| piš' sad il' zauvik muči!!! (12) | …imaš papira??? | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.