< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Prosinac 2007 (3)
Studeni 2007 (4)
Listopad 2007 (1)
Rujan 2007 (6)
Srpanj 2007 (8)
Lipanj 2007 (12)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

o meni...
žensko čeljade od dvacet dvi...još nekih godinu do diplomice (ahahaha...).. uglavnom sam normalna... nema iskakanja iz regula današnjeg pojma onog šta je normalno! a šta je u biti normalno???? :-DDD

šta bi ovo tribalo bit???
ma bezveze... želja za pisanjem tinja... oću da se negdi i nešto moje čita... da prijatelji imaju šta radit, čemu se smijat... uglavnom, moje misli o svemu i svačemu (plus frustracije... )... to je to!

samo nešto...
ne bi tila da na ovaj blog dolaze ljudi koji bi tili štracat ovo šta pišen... postoji jednostavniji način za odj**** me... crveni X u gornjem desnom kantunu... :-)))

Counters
image hosting file hosted images

iman zvizdu...iman pi... šta mi još triba??? hm?!


Cute Purple Glitter Baby Feet Glitters

mogu i stopat!!!!!! :-)))))))))))

sta je bitno kod muskoga???
...prodoran pogled...
...dobra guza...
...jaka celjust...
...pune usne...
...dobra kita...
...karakter...
...sve od navedenog....
...jebes muske!!! :-)))
...kad je kriza, nije nista bitno!!!
...sama sebi dovoljna...
  
pollcode.com free polls


prekomični su mi....


triba 'vakvu majicu napravit....

nedjelja, 01.07.2007.

dlake... dlačice... dlačurde...

zlatna ribica : reci jednu želju!!!!
ja : makni mi sve dlake sa tijela, molin te!!!! bang

jebate pas, ima 2 ure da se mučin...i to s dlačicama... tim smrdljivim ukorijenjenim dlačicama... prvo san krenila skinit lak s donjih papaka (da bi za po ure stavila isti, al' tribalo je skratiti "okrajke"), onda... bilo još danjeg svitla, pa mi smetale neke čvilje... pa krenila čupat obrve... pa skinila lak s ruke... pa se nakanila pincetom čupat ispod pazuha(iskorijenit ću ih kad-tad, mater im je***!!!)... posla ka' u priči...i još mi ostalo...noge i hm?! naravno da je i ona obrasla...nema se vrimena... srića da neman bradu, brčine i te sheme...roflpoludila bi!!!! i sad još oturpijat noktiće na rukamin i nalakirat... ubi bože... a triban i kosu oprat (vrime je!!!) i tušnit se... i još učit??? pa šta san ja??? kurčevo žensko!!! eto šta!!!

cilo popodne prošlo...doduše...bile prije na kavi posla ručka...išćakulale se pošteno... a za ručak??? koka u padelu!!! meso napokon...hahahha.... taman večerat triba kroz po ure...vrime je...

ništa novoga uglavnom...zva me ćaća s plaže...uživaju...srića da u zg-u nije pakleno vruće(JOŠ!!!!!!!), pa se može izdržat...podnošljivo skroz...u boxama i majici na špaline otvorenim prozorima... šta nas briga??? lito je... moš gol šetat po ulici...naughty

iden ća poist onaj batak šta je osta od ručka... i kiselog kupusa...pozdrav onoj šta smo joj danas dali link za blog...nadan se da čitaš...wave

eto na...svršija kurbin pir za ovaj post... iden nokte lakirat!!! a možda se još čega usput sitin... da provjerin jel' koja obrva narasla??? ma ne!!!!!!!!!! sljedeći vikend slijedi obnova...prije puta doli!!!! (JEEEEEEEEEEEEE!!!!!)

do sljedećeg čitanja...budite lipi, zdravi i mršavi (hehehehe.....košćati.....)...ajme...... S



| piš' sad il' zauvik muči!!! (2) | …imaš papira??? | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.