~ponedjeljak, 25.09.2006.

uff...

eto mene opet...bas sam vam dosadna al nema veze...isla ja jucer na street race...i bio je odgoden pa se zato skupilo manje ljudi...ali bili su moji skuterasi pa sam ja bila s njima...i bio jedan lik koji mi se svida i barili smo se...ali lik ima curu...i pitam ja njega kad cemo se nac i namignem mu a on kaze "da, trebali bi se nac da popricamo" ja onak sva zbunjena pitala ga jel se sta dogodilo...i on kaze "ja ne zelim mutit na dvije strane" i zurio se u sisak i otiso...ja sva jadna dosla doma i pocela plakat...znate kak mi je bilo zao...mislim, znam da mu je cura vaznija od mene.. i da ce radje bit s njom nego samnom...ali ipak mi je zao...al stvar je u tome sta i ja imam decka...koji me jucer zvao i tjesio me jer me bolila tiba ;)) znate, zensko problemi ;)) a bas je bio sladak...ajd...cujemo se...zvoni mi i moram ici...pusek svima...a posebno mojoj sedini ;))
MySpace Layouts

MySpace Layouts

<< Arhiva >>

< rujan, 2006 >
P U S Č P S N
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30  


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

  • Image Hosted by ImageShack.us

    Free Image Hosting at www.ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

  • ...jesen je kada ruze venu
    a tuga je kad covjek ostavlja zenu
    svoju voljenu
    zima je kad napolju snijezi
    a hladno je kad srce od srca bijezi...

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us

    Image Hosted by ImageShack.us


designed by NLO©, brushes made by Vanilla design