suhi u casi https://blog.dnevnik.hr/suhadolnik

srijeda, 31.10.2012.

INICIJATIVE/ Riedelova čaša za malvaziju

RIEDEL ZA MALVAZIJU – Pomalo se bliži kraj izboru modela čaše prikladne za vino od Malvazije istarske. Nakon niza kušanja u pogonima staklane Riedel u Kufsteinu u Austriji pa potom i u Istri, održano ih je još nekoliko, u Zagrebu, u prostorima novootvorene Galerije vina MIVA koja je ispod vinoteke kao prodajnoga dijela uredila lijep intiman prostor za degustacije i vinska događanja za manje grupe. Na kušanju tzv. mladih odnosno jednogodišnjih malvazija nekolicine najcjenjenijih istarskih proizvođača, pod vodstvom Riedelova predstavnika Kornela Dure, najprje su degustirali i glasovali enolozi i proizvođači a sutradan grupa novinara i blogera specijaliziranih za vino. Podastrto je šest modela koji su dosad, nakon kušanja u kojima je sudjelovalo oko 40 osoba iz struke, ostali u utrci za pobjednika, od tih šest na ovom posljednjem kušanju isplivala su dva. Bit će još nekoliko kušanja i glasovanja dok se ne izabere traženi model, a čaša će se promovirati, uz nazočnost vlasnika staklane Riedel Georgea Riedela, na sljedećem sajmu Vinistra u Poreču.




Već odavna sam razmišljao o tome, i pokušavao preko revije Svijet u čaši i u suradnji s uvoznicima Riedelovih proizvoda u Hrvatrku realizirati ta razmišljanja, da se za neka hrvatska vina koja slove kao naš eno-pečat naprave ili od postojećih modela izaberu čaše s potpisom Georgea Riedela. Iz dvaju razloga: Riedel sebi daje dosta truda da sa svojom ekipom osmisli čaše za razna vina, osobito po sortama, pomažući na taj način boljem organoleptičkom izričaju kapljice, s druge strane svojim imenom vezanim uz neki model čaše za neko vino svakako kao svjetska zvijezda u sektoru proizvodnje vrhunskih i prikladnih čaša za vino pomaže i popularizaciji vina za koje je potpisao čašu, sorte od koje je vino, i u krajnjoj liniji i kraja odakle dolazi to vino. No da bi se uopće moglo kreirati čašu za neko vino nekoga kraja kapljica oko koje se sve vrti od svih ili od najveće većine proizvođača u tome kraju mora biti dotjerana u određeni tipični organoleptički profil. Istranima je s mladom malvazijom IQ to eto uspjelo, zahvaljujući dobroj samoorganiziranosti. I proizvođači iz drugih hrvatskih vinorodnih područja morali bi shvatiti prednosti dobre samoorganizacije branše kako bi uopće mogli krenuti u marketinške akcije, između ostalih i ovakve, vezane uz preporučljivi model čaše, ali i uz model butelje za vino što treba biti perjanica i zaštitini znak područja, kao što to rade npr. austrijski Štajerci, proizvođači iz Chateauneuf du Papea, s Collija, o onima iz rajnske oblasti i Alsacea, Burgundije i Bordeauxa da i ne govorimo...


31.10.2012. u 15:04 • 2 KomentaraPrint#^

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

  listopad, 2012 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Studeni 2012 (2)
Listopad 2012 (3)

Opis bloga

Linkovi