ponedjeljak, 02.10.2006.

Graz-mac

Kejt i ja bile u šopingu, hu hu!! smijeh Svašta smo si nešto lijepo kupile, sve mi je super i mogla bi opet ići. Sutra! K.si je kupila jaknu, par komada majica, neke fine crne hlače i jedne maslinaste ( ko bi reko! ) a ja 2 veste, smeđu i bijelu što se veže u struku, strava su mi! I još par maja, neke kaprice i sto đinđa, Šugiju sam uzela nekih milijon stvari, ma sve je preslatko! Uzele smo si i svaka po torbu. A put je bio prava zezancija, na sto mjesta su nas radovi skretali s puta al uspješno smo stigli na zadanu destinaciju! Parkirali se skoro pa ispred H&M! yes Kad smo prešli granicu u Austriji zaboravili smo kupiti vinjetu pa smo cijelo vrijeme strahovali da će nas policija zaustaviti eek al uspjeli smo se prošvercat i uštedit 10 eura ( to nam je jedna majica )! wink Ni na granici nas nisu pregledavali jedino nam je Kata dužna večeru i to po naredbi policajca jer nije bila vezana, pa joj je rekao da joj neće napisat kaznu al da nas zato mora vodit na klopu!!njami Kato nismo to zaboravili!!!
Jedva čekam kad ćemo opet...

- 19:17 -

otračaj (0) - ovo ni u ludilu - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2006 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

nas par se sastalo pa trkeljamo, trkeljamo, trkeljamo ...





introduction....


Šuga Kata




Šuga Ana




Šuga Zoki i Šuga Nina




Šuga Cipi i Šuga Tonka




Šuga Vesna




Šuga Lana




Šuga Zoki




Šuga Marina




Šuga Ro



mare i ja sjedimo u jednom poznatom kafiću
fokusiramo tetovaže na brdovitom mladiću

....

ma ajde svojim putem idi dalje
ne trebam ja tvoje zagrljaje
pa da poslije pričaš
ŠUGA JE DALA
OPET JE DALA,
NEKA JE DALA!!!! wink