utorak, 09.01.2007.

helou šuge

vratih se. Kao što znate, svašta mi se dogodilo, ne dobroga. Kako sam, ne pitajte.


Vako...

vratila sam se sa Bosne, kobajage sa skijanja :) Dobro, skijala se jesam i to dva dana, lakše sam se ozlijedila - nategnula ligamente na koljenu ( ako i tamo postoje ) i još jedna sportska ozljeda - nategnula preponu gurajući auto koji je zapao u snijegu :) Al sve me je prošlo za dan, dva, don't worry!

Bila i u Sarajevu na ćevapima, dobri su bili, valjda to tako mora i biti, ustvari ne sjećam se da sam ikada i igdje pojela loš ćevap. To ti je ko i s vinom, ma svako je dobro :).

Daklem, vijesti od ostatka ekipe :

Ves i Kejt provele Novu u Alfi, bilo im je dobro, zaružile do 6.
Zoki bila u Rijeci a Marina doma u Gradu.
Za ostale nemam pojma jer se s nijednom nisam čula pošto sam izgubila mobite, ostavila sam ga nekom dobrom Bosancu, he he. Ma pizda mobitelska negdje mi je ispao, hi bič! A baš mi je bio ok. Ovo mi je prvi izgubljeni mobitel ikad, a jebiga, valjda se i to jednom moralo dogoditi, nadam se da neće više!

Dalje - Kejt osvojila BICIKL na tomboli, ha ha ha ha, ta Kata_carica! rofl K. daš krug!!?? smijeh

To je sve za sada, baj !

- 16:58 -

otračaj (0) - ovo ni u ludilu - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< siječanj, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Komentari On/Off

Opis bloga

nas par se sastalo pa trkeljamo, trkeljamo, trkeljamo ...





introduction....


Šuga Kata




Šuga Ana




Šuga Zoki i Šuga Nina




Šuga Cipi i Šuga Tonka




Šuga Vesna




Šuga Lana




Šuga Zoki




Šuga Marina




Šuga Ro



mare i ja sjedimo u jednom poznatom kafiću
fokusiramo tetovaže na brdovitom mladiću

....

ma ajde svojim putem idi dalje
ne trebam ja tvoje zagrljaje
pa da poslije pričaš
ŠUGA JE DALA
OPET JE DALA,
NEKA JE DALA!!!! wink