Kako upoznati decka u klubu - Susretit će se u sredini

ponedjeljak , 24.12.2018.

Kako naći dečka za 30 dana?










Click here: Kako upoznati decka u klubu






Dečki su često pod pritiskom jer im njihovi vršnjaci, članovi obitelji i mediji govore da oni trebaju prvi pristupiti curama. Marko i ja smo u vezi već četiri meseca, kaže Tamara. Ovde budite oprezni i dobro procenjujte da profil slučajno nije lažan jer se znaju razni ljudi kriti iza privlačnih ženskih profila.



kako upoznati decka u klubu

Lakše je iskoračiti iz sigurne zone i napraviti korak u nepoznatom okruženju. Stavi malo ruža, maskare i rumenila.



kako upoznati decka u klubu

Kako naći dečka za 30 dana? - Ako želiš razne ideš u neki supermarket.



kako upoznati decka u klubu

Pisma i ugovaranje veza i brakova su prošlost. Došlo je vreme kada se same moramo pobrinuti za upoznavanje princa, i neka je tako, iskreno da vam kažem. Kako bilo ko na ovom svetu može bolje od mene da zna šta mi treba ili još važnije šta nikako neću u svom životu?! Takođe moje drugarice i dalje se trude da mi blinde dateovima sa ortacima njihovih momaka pomognu da nađem dečka, jer, tobože, one tačno znaju šta meni treba, ali ne. Hvala, mama, hvala vama, drage moje, ali hello skoro mi je trideseta, pustite me na miru. Elem, ne tražim savete, znam šta mi treba, znam šta me privlači kod frajera i??? Na poslu imam loša iskustva sa viđanjima i sastancima van kancelraije i nakon 17 časova po kafićima sa kolegama sa posla. Znate to se nekako po pravilu završi pre nego što je i počelo. Dakle, moj konačan odgovor je — Neću frajera koji radi u istoj firmi gde i ja. Mislim dalje, listam imenik… A da iscimam Nikolu iz gimnazije?! Sada je verovatno postao zreliji, a lep je sigurno i dalje. Ali hajde da se prvo konsultujem sa Tijanom, ona najbolje zna. Okrećem je telefonom, saopštavam moju ideju o kafi sa Nikolom nakom 100 godina, ali dobijam informaciju koju sam najmanje očekivala. Odustajem od ideje da moj novi ulov bude moj stari neuspeh. A i realno kada malo bolje razmislim, koje su šanse da bismo sada odjednom uspeli. Hm, retrovizore koristim samo kada vozim, u ljubavi ih izbegavam. Ajoj, izbor se sužava. U stvari da budem jasnija, u kakvim vezama sam se najlepše provodila, koje veze su mi najviše prijale. Verovali ili ne, to su upravo bila zabavljanja sa momcima koje sam upoznala preko prijatelja. Dakle, nikakva upoznavanja po klubovima, srednjim školama ili poslu, nego upoznavanje preko prijatelja. Ima nešto u tome, sada priznajem. Ali da je na mom ličnom primeru par puta upalilo, upalilo je. Dakle, mislim da ću Tijanu pre iskoristiti za neki izlazak sa možda njenim kolegama, nego što ću je pitati šta radi Nikola u buduće. Dakle ukoliko se i vi pitate i danima vrtite film kako nijedna od nas nema dečka i kako biste tako volele da upoznate nekoga, ali prosto ne znate gde, kada i kako, za početak izađite sa drugaricama i možda vam se baš neki njihov poznanik svidi i privuče vašu pažnju. Nikad se ne zna. Ali ima nešto u upoznavanju farjera preko rijatelja, belive me.



DNEVNJAK - Prvi seks
Na listama prijatelja vaših prijatelja sasvim sigurno možete pronaći mnoštvo devojaka preko čijih profila možete saznati osnovne stvari o njima, kao i naći njihove fotografije. Kada uputite smiješak nekoj curi usput, ona će vam se vjerojatno slatko nasmijati ako želi da joj priđete. Jedno je sigurno — žene su potrebne i jednima i drugima. Zaista ima puno načina za to, bilo da tražite avanturu za jedno veče ili nešto na duže staze. Pripazi na situaciju i kontekst u kojem im prilaziš nekome. Recite svakom gostu da povede jednu osobu koju ne poznajete. Automatski ćete imati nešto zajedničko što možete komentirati ili o čemu možete raspravljati, što će olakšati daljnji tijek razgovora. Pošaljite im poruku kako ste ih slučajno vidjele i da ne možete vjerovati kako su promijenili, na bolje naravno. Umjesto ručka u zatvorenom prostoru, prošetajte centrom grada. Vrlo je važan ako želite uspješno uletiti djevojci i dobiti željeni odgovor. Entuzijazam Entuzijazam je zarazan.

[Ženidba bega ljubovića|Zagrebački plavi oglasnik|23rdsff Catalogue by Sarajevo Film Festival]






Oznake: kako, naši, deka, za, 30, dana

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.