Step by step
srijeda, 05.09.2012.

Evo, kreće još jedna školska godina. Opet učenje, miljon gradiva, rano ustajanje, nenaspavanost... Bar meni će bit malo teže se opet navikavat za školu, jer sam se uživila u ljeto (tj. nije mi još završilo :$). Pale su i prve kapljice kiše, prije bih rekla kapljičetine jer je već i pljusak ulio. Hladnoća nam je pred vratima, a i napokon možemo svoje najdraže dukserice počet oblačit koje su se cijelo ljeto u ormaru sakrivale i čekale prve znakove jeseni. Ja osobito ne volim kišu, sva se nekako šugavo osjećam, pogotovo kad kisnem. A tad i nisam baš u dobrim odnosima sa svojom kosom haha.
Zato me i ove zime ljubav grije. Nadam se da će tako cijelu zimu bit. Cijelo ljeto sa njim, nešto neprocjenjivo! A sad nam dolaze još bolja vremena. Njegov se rođendan bliži i zadnjih 2 tjedna sam lupala glavom jer nisam znala što da mu kupim. No, odlučila sam se i mirna sam (neću pisat što jer tolike sam sreće da bi mogao pročitat ovo haha). Jedva čekam taj događaj. Pogotovo jer mu je 18.-i. Kupio mi je, na svojoj ekskurziji nedavno, haljinu u kojoj moram doć na proslavi rođendana. O njegovom ponašanju na ekskurziji se uopće nisam ni brinula, vjerovala sam mu da neće izvoditi nikakve budalaštine. Tako je i bilo! Ako nije tada, neće nikad!

I love you not for whom you are,
but who I am when I'm by your side.


Moram smislit kakvu pundžu da napravim za njegov rođendan (puštena kosa nikako ne ide na tu haljinu). Imate li vi kakvih prijedloga? Već sam prekrižila one zalizane zategnute glave, više preferiram nestašne punđice :)

Image and video hosting by TinyPic

| 10:51 | Komentari (13) | Print | # |



<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

Every story has an end, but in life every end is a new beginning.


Image and video hosting by TinyPic


Pišem o svemu.
Hvala na posjeti.

brineta / 17


Facebook
YouTube
PicMonkey

Image and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPicImage and video hosting by TinyPic

Čudno je kako je život prazan.
Kad jedna osoba nije tu.
Živiš među toliko ljudi,
a misliš samo na nju.



Nemaš - Želiš
Dobiješ - Ne cijeniš
Imaš - Dosadi
Gubiš - Nisi svijesan
Izgubiš - Želiš natrag


Image and video hosting by TinyPic


When life gives you a hundred reasons to cry, show life that you have a thousand reasons to smile.


As we grow up, we learn that even the one person that wasn't supposed to ever let us down, probably will. You'll have your heart broken and you'll break others' hearts. You'll fight with your best friend or maybe even fall in love with them, and you'll cry because time is flying by. So take too many pictures, laugh too much, forgive freely, and love like you've never been hurt. Life comes with no guarantees, no time outs, no second chances. you just have to live life to the fullest, tell someone what they mean to you and tell someone off, speak out, dance in the pouring rain, hold someone's hand, comfort a friend, fall asleep watching the sun come up, stay up late, be a flirt, and smile until your face hurts. Don't be afraid to take chances or fall in love and most of all, live in the moment because every second you spend angry or upset is a second of happiness you can never get back.


Image and video hosting by TinyPic


Work like you don't need the money, love like you've never been hurt and dance like no one is watching.






Macbeth dizajni


credits
12345
murderscene