utorak, 17.06.2008. ♥

♥ evo i mene napokon

ev nešto malo što nije dio iz knjige...
tražim malu pomoć vas(malo) ''obožavatelja''...belj

treba mi par stvarčica...

prvo mi treba ime za nešto....
kako znati koje i kako naći?
pa ta stvar/osoba/pojava/dio(uglavnom neću otkriti što) treba imati ime po nekome starome,ajmo reći,junaku(ako je ikako moguće) koji je izdao svog najboljeg prijatelja i to JAKO(eng. big time)...
bilo koja mitologija je dobrodošla(grčka,indijska,feničanska,turka,koja god...) i naravno dolazi u obzir i vaša mašta,ali bih voljela da ipak ima neko značenje...


i opet mi treba još jedno ime....
a osobu koja nekome puno znači i igra važnu ulogu u grupi/organizaciji/ekipi/sl.
MORA biti žensko...
presvijetla,princeza i sl. je već malo isfucano pa također mašta i originalnost i svi izvori su dobro došli!smijeh


treba mi nekoliko ilustracija pa svatko tko super crta(a i ostali) neka mi se jave na mail ceranka007@net.hr za detaljnije informacije o čemu i za opis....


i dobila sam prijedlog da uredim box-eve sa strane...ne znam što da stavim pa eto predložite nešto....




to je sve što mi treba...
naravno,za ove i ostale prijedloge,informacije,želje i sl. javite se na mail gore neveden...


unaprijed zahvaljujem
pozdrav
sretan
xxx

♥ 22:12 ♥ komentari (4) ♥ printevo i mene napokon

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.