MI ČITAMO:


...ANI...
...MATIJA...
...Propali studenti...
...Chuchy...
...Suzy...
...D&A...
...EKIPA...


Blinkyou.com



KOLIKO ME POZNAJEŠ??

...TEST...


Blinkyou.com


FOI
foi forum
fashion.hr
Blog.hr
Forum.hr
Monitor.hr

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us



..studentski život..

subota, 28.07.2007.

... Moja abeceda ...

Hmm...kolko god mrzim lance srece i sve slicno ovo po nagovoru radim...a dalje predajem Angelini33, Đoletovoj maloj (mojoj dragoj sekici) i ostaloj ekipi koja je tu u linkicima..pa ak sam mogla to ja onda budete i vi... ;) pa me sad psujte kolko ko hoce...a ako ne vidim vaše abecede...kazna slijedi...

A
Ali, ali...- poštapalica koju sam "pobrala" od svog dečka..

B
Badnjak...- moj najdraži dan u godini..


C
Cvijeće...- prilično ga volim..sve vrste,
al po mogućnosti da bude crveno...

Image Hosted by ImageShack.us


Č
Čokolada...-lijek za sve, loše raspoloženje bilo koje vrste

Image Hosted by ImageShack.us


Ć
Ć...- mi zagorci (bar vele da jesmo) to slovo ne poznamo

D
Duhići...- područje koje me prilično zanima
Dany...-frendica naravno...


Dž..- vidi odgovor pod Ć

Đ
Đenge..- tak veli naša Emina za pare,
lovu ili kak kome drago..

E
Emppu..-gitarist moje najdraže grupe

Image Hosted by ImageShack.us


F
Frizura..-nešto s čim često nisam zadovoljna
Faks..- Foi..(nemam vise komentara.hihi)

G
Glazba..-dio mog života
Gitara..-akustična,nešto bez čega ne mogu...
Glas..-jedna od dvije stvari na koje se ne žalim..
Giza..- moja kućna ljubimica..

Image Hosted by ImageShack.us


H
Hlace..-najdraži odjevni predmet...
Halo..-točnije-pa mislim halooo..opet poštapalica
mislim "pobrana" od dragog, al nisam sigurna

I
Informatika..- jel dosta ako je nadopuna ovom FOI???
mislim da to i previse govori
Iscrpljenost..- stanje duha i tijela u kojem se ja često nalazim

J
Jagode..-(+ šlag) ma kombinacija za pet
Jesen..- skoro najdraže godišnje doba

Image Hosted by ImageShack.us


K
Krevet..-strašno volim spavati...
Kariole..-najdraže sredstvo unutarnjeg prijevoza i prijenosa..

L
Lažljivci..-mrzim ih..a ponajviše one koji čak lažu sami
sebe+ ljude okolo, joj šta smo dobri..sveti..

LJ
Ljubav..-feeling za poludit od srece...tnx određeni ;)
Ljeto..-vidi pod Jesen

M
Matija..- najdraže moje...moj dečko.. :-*
Mateja..- "zlo" od moje sestre..;)
Maskara..- bez tog ne mogu...i to crna G.G.

Image Hosted by ImageShack.us


N
Naočale..-stvar bez koje ne mogu (i necu)..dio mene

Image Hosted by ImageShack.us


NJ
Nj...ne pada mi nist na pamet...

O
Odbojka..-najdraži sport..

P
Parfem..-volim ih..imam cijelu kolekciju...zalihe za 2 god
Najdraži zimski- Ferre, ljetni- N.C.Paradise passion
Pjevanje..- time ubijam dosadu...

Image Hosted by ImageShack.us


R
Rumenilo..-nest bez cega mogu, ali necu..G.G. kuglice

Image Hosted by ImageShack.us


S
Sjajilo..-sve vrste..ponajvise smeđe..
najdraže dobila od dragog-manhattan-464
Sjenilo..- sve nijanse smeđeg..
najdraže Bourjois L.B.C 41..zakon
Smeđa..-najdraža boja...od make-upa, odjece,
a i kosa i oci su mi smeđe..pa..

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Š
Šiške..- rado bi da mi dobro stoje..

T
Teisti..-ako se bas moram nekud svrstat..

U
Ukosnice..-obožavam, sve vrste i oblike

Image Hosted by ImageShack.us


V
Visina..-točnije nizina 163cm..haha..
Varaždin..-meni najdraži grad...

Image Hosted by ImageShack.us


Z
Zašto?..- točnije Zašto kolegice?...
Pitanje kojeg se stvarno bojim

Ž
Žvake..- Orbit white..bez tog ne mogu..


- 13:00 - Komentari (6) - Isprintaj - #

utorak, 24.07.2007.

...TKO VOLI NEK IZVOLI...

Budući da sam danas gledala jednu emisiju i buduci da nemam bas sta o faksu pisat odlucila sam malo tipkat o uljepsavanju ljudskog tijela...
Dakle..sve cesce se ljudi odlucuju stavit neku tetovazu ili piercing...kako bi kao ..sebi bili lijepsi i zato jer to oni vole..velikim dijelom je to i istina, ali jednu recenicu osobe koju ja smatram prilicno pametnom ;) ne mogu zaboravit..njegovo misljenje je takvo da te osobe to rade vecim dijelom iz tog razloga da budu zapazene...Opcenito se ne opterecujem s tim koliko netko zeli biti zamjecen, ali i sama primjecujem tetovazu na nekome tko prolazi pokraj mene...
Moram priznat da sam primjetila da su to sve cesce prilicno mlade osobe koje vjerojatno trenutno ne razmisljaju "svojom glavom"...A kad smo kod tog najmanje su mi jasni roditelji koji dovedu svoje dijete u salon jer jos nije punoljetno, pa da bi se uz njihov pristanak izbusilo ili isaralo...nije mi uopce jasno koliko ti roditelji razmisljaju o mogucim posljedicama...Ma nije me briga za nekog punoljetnog...nek radi sta mu volja sa svojom kozom, al te roditelje prilicno osuđujem..totalno mi djeluje ko da ih neko razmazeno, hirovito i ucviljeno deriste u svojoj punk ili goth fazi pokusava natjerat na nest i u tome uspije jer su mu roditelji takvi kakvi jesu..
Ajd zamislimo da ste punoljetni i da zelite "sebi" biti ljepsi, uzmete frendicu pod ruku(mislim ono trebate otporu) i odete u salon s idejom kako bi to trebalo izgledati...i sjednete tamo na onaj ružan stolac i počnu vas iscrtkavat ili busit s necim slicnim ovom dolje na slici...iljak...



Go to ImageShack® to Create your own Slideshow

I onda s tim strasnim alatom i bojama ili nekim sarenim nakitom "ukrase" vase tijelo...jest da je izbor sta se tice nakita vrlo bogat, a o "slikicama" da ne govorim...ako zazelite mozete i Papu Benedikta imat na ruci (vjerujte mi ne bi bili prvi)..



Go to ImageShack® to Create your own Slideshow

I to tek onda pocinje ona prica koja se tice "ovisnosti" i onog nikad dosta...ne kazem da nekome ne stoji lijepo crtez na njemu, ali ljudi ponekad stvarno ne znaju razmisljati i pretjeruju...Pa to zna izgledat ovako:



Go to ImageShack® to Create your own Slideshow

I sad..nije to tolko lose…nego neki uopce ne razmisljaju o mogucim posljedicama..infekcijama, bolestinama razlicitog oblika i reakcijama koze na boje i razlicite metale..Upozoravam da sljedece fotke nisu za sve..pa..na vlastitu odgovornost..



Go to ImageShack® to Create your own Slideshow


Iako sve to djeluje prilicno idilicno…bolestine i ostale posljedice mi ne izgledaju bas bajno…pa..tko voli nek izvoli..

…Ani…

- 20:33 - Komentari (2) - Isprintaj - #

četvrtak, 19.07.2007.

...Prijatelji stari gdje ste?...

Eto...ljeto ko da je konačno počelo..barem što se temperatura tice...
Ekipa se raspala da je to nemoguce...cesce viđam samo jednog, meni najdrazeg clana ekipe i to iz drugih razloga, a ne zbog tog jer se u ekipi dešava nešt zanimljivo..hmm jer vam dragi moji ta ekipica ko da i ne postoji...jos malo i mogu si pjevat :

"Prodaje se prijatelj!".
Presao je mnogo, kvario se lako,
trosio je puno, da, i zato sad:
prodaje se prijatelj...
Prodaje se prijatelj polovan, vrlo hitno!
Nije posebno ucen ni skolovan,
zar je to uopste bitno?
Prodaje se friend!
Prodaje se friend!
Prodaje se friend!Da, cudno, znam, ali prodaje se friend...

Danas sam dan provela s best frendicom iz srednje...malo smo sjedile u lokalnom kaficu i zatim popodne provele na bazenu..sjecale se dana iz srednje..."razgovarale" o prijateljima...onim dobri i onim losijim...
Nismo se vidjele 7 mjeseci..studira daleko i nemamo se prilike vidjet pa sam neko prvo vrijeme imala čudan osjecaj da kraj mene stoji osoba koja mi je postala daleka, ali kad smo pocele pricat tj kad je nestao ostatak drustva shvatila sam da se nije nimalo promijenila...Dobra, stara i ista Kate ko i nekad..cura s kojom sam "obožavala" pola razreda, "popalila" pola peciva iz Varaždinke i počela pohode u nekadašnju Miscelu početkom četvrtog razreda...

Nemam neku noviju sliku , al i ova iz srednje je ok...

Image Hosted by ImageShack.us

...Ani...


- 22:37 - Komentari (0) - Isprintaj - #

utorak, 10.07.2007.

..Heeeelp...

Image Hosted by ImageShack.us


Ej ekipa...
Grdno se varate ako mislite da dolazim s nekom novom i zanimljivom pricom...Dakle stvar je vrlo jednostavna...ja OPET.. ne mogu spavati.no..ne mogu zaspat ni da mi plate...
Trudila sam se...brojala ovce, brojala zvijezdice po stropu, trudila se ne mislit o nicem...al sam po treci put ustala iz kreveta...mislim da vise nema smisla ni truditi se...i još nešto...mislim da bi sad ubila za jedan dobar čokoladni kolač...njaminjaminjami

Image Hosted by ImageShack.us


...ani...

- 01:49 - Komentari (3) - Isprintaj - #

nedjelja, 08.07.2007.

...Godišnjica..

Budući da nema faksa..(ma da bar faksa nema,on jos uvijek čvrsto stoji..)..tj nema predavanja, pa sad nemam baš neke teme sto se tice toga za pisat morat cu pokušat nadoknadit to s ostatkom događaja oko mene..
Dakle prošlo je i tih kako kome dugih 5 godina od završetka osnovne škole..pa su se sjetili da bi mi to kao mogli proslavit...Organizatori su kolko tolko obavili svoj posao..Sredili tako da budu a i b razredi zajedno,iako bi se oko cijene tog sveg dalo malo popricati..Na popisu je par dana prije bilo dosta ljudi, ali nas se kod škole pojavilo čak(!!!!)..15!!!..
Imala sam neku čudnu tremu..nije mi baš jasno zašto..al prošlo me čim su se pojavile određene osobe i čak me prilično ljubazno pozdravile..
Ko svi normalni ljudi u tim prigodama morali smo se slikati...Iako stricek Plavec nije bil baš zadovoljan s tim kak se mi smijemo nakon nekoliko pokušaja odustao je, pa kak smo ispali ispali smo...
Zatim smo nakon toga završili na satu razreda koji je počeo s klasicnim prozivanjem...Pa moras rec di si i kaj radis trenutno..bilo je tu svega...od toga "radim krovišta i zidariju"(što je nekima bilo strašno smiješno..)..do toga "ne delam ništ, daj otprite vrata nema zraka..".. Ali mi je jedna sitnica prilično upala u oko..imali smo jednu profesoricu u nižim razredima koja je obozavala jednu učenicu (što je bilo prilično vidljivo)..koliko smo zamijetili to je bilo zbog tog jer joj je stara lijecnica,pa je mala uvijek imala poseban tretman..naravno da se ta ista klinka upisala na medicinski..pa naravno kad je kod prozivanja trebalo procitati njezino ime...profa je rekla:" a sad naša doktorica"...ok..nije bed ljudi..al kaj je morala i sad..nije bil cjeli osnovnjak dosta tih sranja??..
Kasnije smo razgledali školu i krenuli na feštu..vecera je bila skoro pa ok..ništa posebno (doma sam došla gladna)..Smještena sam bila u muškom društvu jer se cure iz našeg razreda nisu baš pokazale u velikom broju..vecera je pocela oko 8..vec oko 9 je bilo prvih znakova pripitosti kod određenih..prepoznali smo to po sali koju je određeni izrekao barem 10 puta:
"de bi de kadu?"
"de bi de tuš?"
"de bi de bide?" (???...wtf?)
Al to je još bilo super do kad nismo skužili da dvojica (baš oni koji su me ljubazno pozdravili)..bježe kroz prozor (nisu se više vratili)..80% ekipe se ubilo od alkohola...
Zahvaljujem Mladenu koji me spasio od određene osobe i plesao samnom jer su svi ostali bili za ništa i jedva su stajali, da nije bilo njega vecer bi mi najvjerojatnije propala..
Pred kraj smo ja i Zrinka uzele mikrofone u ruke i malo zapjevale s bendom...(bilo nam je malo čudno jer od osnovne nismo..)..Uputili smo se prema lokalnom kaficu provjerit kakvo je stanje, al nije radio pa sam bolnih stopala završila doma u 4 sata..bolje doma nego s ostatkom ekipe na motorijadi..
Image Hosted by ImageShack.us

...ani...

- 22:03 - Komentari (1) - Isprintaj - #

petak, 06.07.2007.

....KO JE** MOTORE..

Potaknuta onim što se ovaj vikend događa u mom gradu i ...Matijinim postom...odlučila sam i ja par stvari reči koje se tiću motora, moto susreta i svega kaj uz to ide…
Image Hosted by ImageShack.us

Dakle ovaj vikend je u Toplicama motorijada..znači vikend bez sna i bez imalo mira…Ne moram ni reci da se bojim uopće izaci iz kuce, a kamoli prošetat ulicama…
Moram reci da su motoristi ludi za ljetom..i sad su jedva dočekali, ko velika djeca, da izvade te igračke iz garaža i počnu ugrožavati sve oko sebe..neću rec da su svi takvi..ali dobar postotak njih je..Na kraju rujna a moguće i listopada moci cemo samo lijepo izbrojiti mrtve motocikliste i ostale sudionike u prometu koji su živote izgubili zbog nepažljivih motociklista…Za vašu informaciju mogu vam reć da se zadnje dvije godine po statistickim podacima brojke prometnih nezgoda povezanih s motorima vrti oko pet tisuca..
Image Hosted by ImageShack.us

Ne možemo reci da se ti problemi ticu samo onih koji se voze tim „prokletim igračkicama“..već se ticu i nas ostalih, pa makar i pjesaka, koji smo ugroženi..
A ugroženi smo s koje god strane pogledate..pa kako se neces bojat nekog (u vecini slucajeva) agresivnog, pijanog vozaca na nekoj mašini teškoj i do 200 kg koja je na 100km/h za 2,5???
Osobno mislim da je takvim „igračkama“ mjesto na trkačoj stazi, al ih sve više viđam oko nas na okolnim cestama koje imaju ogranicenja koja se ne postuju..
Image Hosted by ImageShack.us

Ne bi rekla da su tako velik problem vozaci u manjem broju na cestama…skupina do tri ili max 5 motora..već oni „vikend“ vozaci…tj vozaci po motorijadama…Gdje sve vrvi od alkohola, seksualnog izivljavanja i droge…nemoralnog ponasanja svake vrste i svega slicnog sto nema veze s ljudskim…
Izlaganje opasnosti i dokazivanje na moto-susretima su najvise izraženi..a ako dolaze u zajedništvu s alkoholom i drogom ravni su „izazivanju smrt“…najčešće se takva dokazivanja „izvršavaju“ zbog tog da bi se dokazala ekonomska moć (bolji motor) ili dobila naklonost suprotnog spola…
Najviše je to izraženo kod emocionalno nezrelih osoba i osoba s niskim pragom odgovornosti..te se takva osoba + dobra „pila“+agresivnost+mladost+ne položen vozački ispit po meni na cesti smatraju gadnim neprijateljem..
Image Hosted by ImageShack.us

Drago mi je da me većina (decko, frendovi i obitelj)..podupiru u mom mišljenju..mogu samo reci da se nadam da nikad necu morat sjest na motor jer mi se od te pomisli ledi krv u žilama iako je vani +30 u hladu.., te se nadam da nitko meni drag nece zavrsiti ovako:
Image Hosted by ImageShack.us

Ili možda još gore ovako:
Image Hosted by ImageShack.us

A koga interesira moj grad ce vam ovaj vikend izgledati ovako:
Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us

Image Hosted by ImageShack.us


Pozdravljam vas uz pjesmu Mustac benda :Ko jeb** motore …i pamet u glavu..što manje mrtvih…

…Ani…

- 21:21 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.

< srpanj, 2007 >
P U S Č P S N
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31          

Srpanj 2008 (1)
Travanj 2008 (1)
Veljača 2008 (1)
Siječanj 2008 (1)
Prosinac 2007 (2)
Studeni 2007 (3)
Rujan 2007 (1)
Kolovoz 2007 (3)
Srpanj 2007 (6)
Lipanj 2007 (2)
Svibanj 2007 (5)
Travanj 2007 (10)
Ožujak 2007 (6)
Veljača 2007 (15)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

O ČEM SE TU RADI?
zivot studenata...koji djele sve tajne, studentske knjige i ostalo u životu (: osim dečkiju i cura :)

Image Hosted by ImageShack.us


myspace layout

myspace layout





Image Hosted by ImageShack.us

cerekcerekcerekcerekcerek

Image Hosted by ImageShack.us




JER LJUBAV NIJE NESTALA..SAMO SE SAKRILA..OTVORI OČI POGLEDAJ ŠTO JE IZA OBLAKA...


Image Hosted by ImageShack.us

free myspace layout