Objavljeno: ponedjeljak, 30.10.2006.

helouuu

dan je bio super baš mi je pasalo ovo čudno vrijeme..sunce vjetar i kava poslje faxa sa frendicom iz srednje .nasla sam se sa Majom nakon dosta vremena i stvarno smo imale dosta toga za nadoknaditi, i nasla sam se sa bivsom cerek cudno je to sve ja sam joj samo bok rekla a ona meni kiss ok ja se bas nebi ljubila sa njom ni u lice ni nigdje sad ali kad me zaskocila nono tak pricali smo vratila mi CDe pa dok sam bila na wcu ispitala frendicu da od kud me zna jadna se osjecala ko na policiji kako joj je upala kao da je ljubomorna bang e da a prosli puta kad sam sa ice isla na kavu isto u kic :ja dolazim i ne vidim nju ice ide iza nesto je valjda na sanku bila,
ona me zove ja dolazim do stola i jedva da je pozdravila odma sa kim se nalaziš????nono pa jebote kaj te zanima sa kim se nalazim ahhgrrr..ali eto trudim se koliko god mogu da mi vise ne bude niti malo cerek stvarno i sve mi boje idesmokin jeee :)
tako da vikend je bio vise nego zanimljiv deadpartydeadkiss
sutra idem kiss na kavu u sesvete pa si razmislim di ima tamo kakav ok birc ??? san antonio nikako mozda onaj forum tamo je ok mjuza. ok kiss miriši ...aha ja nisam niti pisala nista o kiss hmm sutra mozda wink

- 22:09 - Angel Pray... (1) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: srijeda, 25.10.2006.

napokon film

e da mi je bilo snimati ljude dok su izlazili iz kina eek svi zbunjeni bez riječi mmm
film je uf još sam pod dojmom..jako sick sick ali dobar

dakle::

Radnja filma prati Jean-Baptiste Grenouilla (Ben Whishaw), čovjeka rođenog bez vlastitog mirisa koji zbog toga ima mogućnost razviti superioran osjećaj za mirise. U Francuskoj 18. stoljeća, Grenouille svoj dar koristi pri spravljanju najboljih svjetskih parfema, no njegova potraga za ultimativnim mirisom vodi ga u ludilo i opsesiju kada pod svaku cijenu nastoji stvoriti miris kakav je osjetio jedino u prekrasnih mladih žena. Njegove metode dobivanja parfema zbog toga postaju sve bizarnije i okrutnije, a kada je pronađeno 12 mrtvih djevojaka među stanovništvom se stvara velika panika. I dok roditelji očajnički nastoje zaštiti svoje kćeri od misterioznih ubojstava, Grenouille posljednjim naporima dolazi na korak do stvaranja savršenog mirisa…

a poslje filma kava rolleyes hm ok je bilo skoro kad sam se sjetila da bi mogla pogledati na sat (zbog busa) bilo je vec 22:03 tako da je bilo thumbup zaboravila sam na vrijeme što se meni jako teško desi čak i ako sam pijana uvijek znam koliko je sati barem odprilike.

subotu se ide vanpartyparty ali bi migle još na neku kavicu prije aj pa javim..

- 00:06 - Angel Pray... (1) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: ponedjeljak, 23.10.2006.

niš ni od kina ni od ničeg ali sutra se ide gledati parfem

na kraju se ona rezbolila ja zavrsila u kicu,vidjela ex cerek
otisla doma i komirala seludlud
ali eto u petak sam sa cimkom otisla na vrag nosi pradu i filmić je zakon rofl ..ne znam zasto ali fakat mi se svidio kad sam se vračala kod bake solo sam šetala ulicom i super se osječala ko kaj ja znam da sam radila a ne gledala običan filmek (mozda je to sto sam bila u kinu nakon valjda 2 godine).....
pa su se dogovori prebacili da idemo u dubotu u kino na taj parfem ali sam se ja posvađala sa starcima i nigdje nisam otišla burninmadburninmad
pa onda u nedjelju ali ona nije dobila na vrijeme poruku tako da smo za sutra rezervirale karte u 19 i valjda se ništa nece dogoditi da sprijeci to kino wave
nemam kaj pisati nonono
zapravo imam ali dosadna sam sa njom već i sebi

- 21:03 - Angel Pray... (3) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: četvrtak, 19.10.2006.

eto tako


Sanjala sam je noćas =(
Ah i to pred jutro tako da me prati cijeli dan
Mada mislim da sam sanjala jedan dio prije a sad ovo
Uglavnom ja danas trebam ići u kino sa jednom malom koja je slatkica ali nije ona i rekla sam joj mislim da me malo ova sjeb..ugl. samo kino..

Dakle san

U kinu smo na negdje u sredini i ja nju želim primiti za ruku ali nije dozvoljeno ali dok gledamo film neka ekipica iz prvog reda biva izbačena zato sto su se nepristojno ponašali i stavljali noge na zidić ,a ona i ja se gledamo nemam pojma sto se desilo prošlo je neko vrijeme i mi sjedimo dolje u prvom redu gledamo film i puna je dvorana ljudi (onda je bilo par) iona uzme moju ruku poljubi ju i prođe sa njom sebi po licu…
I još uz to tu je i negdje u podsvijesti činjenica da ja nemam više ništa sa njom ovo vrijeme između tih nekih filmova
Ma sbrčkani a tako fucking realni su ti moji snovi

Ne znam što da radim ide mi se danas van ali onda opet hmmmm
skupljam za tene koje su ufff preko 700 kn L nikad nisam kupila nešto za obući te cijene. U globalu je bura party i sad su tu razlozi opet ići ili ne vidjeti ljude? Čuti taj bura band? Pjeva još i le zbor!!! I ne znam kako bi oni svi trebali stati u globalu i gdje će svirati ?? hehehe



- 11:49 - Angel Pray... (2) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: ponedjeljak, 16.10.2006.

piši što te muči

joj što me muči
da je bar jedna stvar
pa sanjam da sam se slucajno staroj izlajala da mi se curke sviđaju
pa me još muci mala cerek ex no
pa fax
pa starci
pa bi mozda i neki posao nasla a nemam pojma što
pa sam prehlađena
a to je sve zapravo sranje

iako da odmah upozorim narodnjake ne slusam kad god otvorim winamp uvijeko ali uvijek je sve pretrpano sestrinim cajkušama pa sam slucajno cula nesto zanimljivo za joj

Da li mirno spavaš,luče moje
ovo veče' dal' te savjest peče
govoriš li u snu ime moje
dal' te čuje ona što te truje
dal' te čuje,dal' ti povjeruje

Kosu sam skratila, malo za promjenu
malo al' dovoljno da svi se okrenu
u oku stari sjaj
ko' kaže da je kraj
DRAGANA MIRKOVIĆ-LUČE MOJE
____
CECA-PILE

Ovo je svijet za pametnije
ovo je put za neke hrabrije

A moje srce je pile
drhti od straha kada grmi
nježno kao svila na kaldrmi
a moje srce je pile
pokislo,žuto i malo
što je kraj orla jednom zaspalo

Ref.
Nijedan nije ti bio ni blizu niti će 'ko
a ja sam sa svakim otišla predaleko
al` ne stigneš nigdje
kada te slome i sruše ti sve
leti dalje sam, dole ne gledaj, ne

Moje suze prema tebi padaju
moje suze prema tebi padaju
moje suze padaju na gore

Ovo je svijet za neke važnije
ovo je put za neke snažnije

btw zajeb ju ljudi da je samo sa piličima a i jedan od razloga ko fol sto je sad gotovo je to sto sam pile tj 6 god mlađa

- 22:00 - Angel Pray... (3) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: nedjelja, 15.10.2006.

hm

neznam dali mi se da uopce pisati ali =(

kočnice kočnice jebene kočnice
prolazimo kroz život stiskajuči ih
konačno kada shvatimo da su se zaglavile
ne možemo se vratiti i zablokirani smo
u vlastitom životu

- 00:05 - Angel Pray... (3) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: četvrtak, 12.10.2006.

ŽIVOT

Iz kože zemlje promatram vjetar i želim biti list jer list ne umire brzo,
Ali dok živi nikad nije sam, pa čak i ako nema drugog lista koji ga grije
njemu priđe vjetar i zagrli ga.
Slušam svijet i vidim plač. Tražeći rez na srcu vidim sebe,
na tom mjestu koje stalno boli , među ljudima koji se trude da bi preživjeli, a ja sjedim i čekam sunce da dođe i oslobodi me od patnje, patnje koja ne boli samo mene .
I sjedim u kutu neke sobe gledajući prozor. Koliko god se ja trudila da vidim kroz njega, on bi se sve više smanjivao; a sada se taj prozor pretvorio u oko , a oko ne vidi što bi htjelo ,već vidi novi zid nove zapreke gdje su ljudi samo zamke, a prozori su u potpunosti nestali,
Ostao je samo truli zid, zid iz kojeg izviru crne ruže smrti. U glavi mi se vrti kod stare žene koja je nestala. Njen hod je bio tako smiren i nježan, jedino se mogao osjetiti drhtaj starog poda, sada više ni toga nema uzeli su mi i dno.
Jedino je ostao stol , a na stolu ruža. Ljepota na ruži su njeni trnovi, jer zbog njih osjećam
Da sam živa, a ne zbog jadnih latica koje trunu u mom srcu. Ono što čekam ne dolazi, kao da to ima neko značenje, možda i ima. Možda stvarno uspijem izaći iz ovog života patnje i uđem i drugi, u kojem nema truleži i prljavštine, a ruže su u se pretvorile u životinje koje će mi praviti društvo dok neću imati nikoga i dok ču sjediti u kutu te sobe. Možda će mi životinje pokazati put prema zidu koji je cijeli od stakla pa ču uzeti kamen i razbiti sve zidove jer sjene nisu dovoljne za život…


to sam napisala prije par godina ali sad sam malo u komi pa mi je eto baš ovo došlo pod rukuno
sutra ima moja cerek bivša koncert u mami a ja idem hmmm
sad smo pricale pola sata i namam pojma sto da kažem
kad žena ne možeburninmad
stvarno me zanima kako ce sve to izgledati
sa jedne strane jedva čekam da ih napokon čujem kako pjevaju ali onda opetbang

- 23:50 - Angel Pray... (2) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: srijeda, 11.10.2006.

ah mi piliči grrrr

PILE MOJE, PAČE MOJE MALO
Puteve sam prošao mnoge
Dobro sam prošeto noge
Pile moje, pače moje malo
Kuća mi je tamo di sam
Nigdi mira našo nisam
Čedo moje, luče moje lepo
Prošao sam belim svetom
Kitio se raznim cvetom
Sreto ljude bele, crne
Ko kurjake i ko srne
Ej..vido sam šta nije svako
Pročito sam život lako
Lane moje, pile moje malo
Za život mi malo treba
Tambura i parče 'leba
Luče moje, pače moje belo
Sam tugujem, sam se tešim
Kažu neki kako grešim
Pile moje, čedo moje lepo
Ostadoše iza mene
Od sveg čuda uspomene
Varoši i žene razne
Puna srca, čaše prazne
Ne gledaj me, šta je tebi
Nađi nekog sličnog sebi
Slomiću ti srce kada odem
Gle, polaze noge same
To drumovi zovu, mame
Pile moje, pače moje malo
Ne zovi me da se vratim
Lutalicu zvezdu pratim
Čedo moje, luče moje lepo
Kuća mi je tamo di sam
Nigdi mira našo nisam
Tražio sam džaba sreću
Kanda da je naći neću
(Deder ti sa tom violinom... ajde)

- 22:32 - Angel Pray... (0) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: utorak, 10.10.2006.

slučajno

tko je prvi počeo ... nitko više ne zna to ... jedna riječ je krenula ... skrenula ... sve je preokrenula ... lavinu pokrenula ... slučajno ... slučajno ... ili možda namjerno ... slučajno ... slučajno ... ali sad je prekasno ... sve je nestalo i u zemlju propalo ... slučajno ... slučajno ... tko je prvi počeo ... sad je sasvim nevažno ... jedan glas se digao ... vikao ... i u grlu stiskao ... sve dok nije puknuo ... slučajno... nisam ja ... nisi ti ... svi su drugi nismo mi ... drugi krivi su svi ... ulice ... krovovi ... otvoreni prozori ... sve su prespavali ... ništa nisu vidjeli

ah malena koja plešeš =(
j......... me malo :(
što mi je to trebalo..

moje:

jutra otvaraju oči,
vidim somo tebe isprad sebe,
prekrasna kao uvijek
nepomična kao kraljica
ležiš kraj mene.
dok razmišljam kako da te probudim ljubeči ti vrat
ili usne
niti ne primjecujem da mi nestaješ
da me ostavljaš
koga sada sanjaš? sebe?


ok sad još (to sam danas pisala jer smo malo prekinule

ostani!
bori se zauvjek
oslobodi se
ljubim te,vrat,
ljubim ti prste što diraju mi tijelo.
miris tvoj kao droga narkomana privlači me
ostajem!
želim da me zarobiš
zarobljena si i ne pomažeš mi
oslobađam te! ne želiš?
kako želiš! ali malena ja te želim.
________________

staklo?ostavljeno da padnem
staklo?ostavljeno da ga razbijem.
prozirno ili prljavo od boli koju si samo stvaramo?

ok nema smisla danas nešto konstruktivno i normalno pisati...sutra možda
ili nakon petka kad cemo se opet sresti na koncertu (njenom) ok ok :):) cool strujka cool




- 21:19 - Angel Pray... (0) - Print Angel Pray... - #

sunce hvala ti :) (male stvari)

REMI:
Čudan osjećaj u trbuhu, al nemoj mi ga kvarit
I danas mi je uspjelo – zaljubit se u male stvari

Neki put krivo je jutro, ili stranac što te pozdravi
neki put je kriv hiphop beat ili rif na gitari

REFREN
Sunce, hvala ti, što si izašlo za mene
Sunce, obećajem, misli su mi pozitivne

REMI:
Zakoračim u dan bez suvišnih očekivanja
pitanja, nadanja, sita sam skrivanja.
Ljudi su opet sivi, njihov pogled grebe pod
i šutke gaze ubrzano, ne vide plavi svod.
Prezirno se smiju kad skuže da sam sanjar
jer su svjesni di žive i kako žive – jasna stvar.
I znam da je crnjak i da smo zapeli u sridu
u rukavu nosim osmjeh pa ga imam u vidu.
Dopusti mi... da te razoružam
Otpuhni brige, primi sunce što ti pružam

SHOT:
Dobro skriveni u kockice,
mjesto što zovu dom
s crnim povezom prek očiju
ne žude za slobodom
Zrake udare u njih al otpor je uvijek jak
ljudi izvana obasjani u sebi nose mrak
zbog njih nebo se zatvori
zaplače kao dijete
šalje buru da ošamari,
protrese
da se sjete onih malih stvari
zraka i sunca nad njima
da shvate
još uvijek pozitivnih stvari ima

REFREN

- 00:45 - Angel Pray... (0) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: nedjelja, 08.10.2006.

ice ročkas

dakle rođendan je prošao bez prevelikih ozljeda.Tu i tamo koja masnica i oguljeni vrat (nemam pojma kako se desilo ali ili nokat ili zubrolleyes )
hm sto je najbolje jedina koja je to mogla napraviti je nazalost ne moja mala jer mi ne plesemo previse i ne ljubimo se u globalu (za kissanje imamo dogovor a sto se plesa tiče malo je i meni i njoj to pre napeto pa bolje ne ko zna kako bi okolina reagirala)
uglavnom bilo je predobro čak sam mogla i plesati bez nekih pre velikih bolova.
a kad smo napokon stigli doma ( ja sa nadom da cemo se napokon izljubiti malo mi smo se zasjeli ispred tv_a i pogledali epizodu L worda (nas 5 sa tom da su neki odmah zaspali) pa ja uhvatila nju da idemo u sobu "pajkiti" ali slavljenica bi ostala na malom krevetiću sa još dvoje ljudi pa da se ne guraju morala je sa nama..eh a btw ta slavljenica je jedno kratko kratko vrijeme i mutila sa mojomcerek paheadbang ok kiss skoro pa i nišššburninmad a ko zna kad cemo se sad vidjeti jer ona (ponosna sam smokin) radi sad 2 posla jedan u tkalči nekakve full zdrave sokove a DRUGI: u fonoteci radia 101 smokinrofl

- 17:20 - Angel Pray... (0) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: petak, 06.10.2006.

još mi nije dobro a sutra se ide van

mislim da moram ici i naravno da ce mi biti dobro i da cu ozdraviti.
temperaturu nemam više samo me muče nekie nuspojave antibiotika i jedva stojim burninmadburninmad

ali definitivno mi je bolje nego jucer sto znaci da ce mi sutra biti bolje nego danas roflrofl

jooooj jedva cekam sutra partyparty ali red bull i sokici zujo

nemam kaj za pisati kad sam u kuci eto točno jedan tjedan a tu ništa novo..

- 20:15 - Angel Pray... (2) - Print Angel Pray... - #

Objavljeno: četvrtak, 05.10.2006.

aj da napisem nesto =)

od petka imam temperaturu i eto danas je valjda prvi dan da me malo pustilo,što nažalost ne znači i da mi je dobro :(
a planiramo 18 rođendan od ice (frendica) več valjda pola mjeseca :(
ali nekako cu se ja izvuci i otiči makar ne plesala i samo sjedila i zajebavala se bez cuge..ali sa cerek .sutra idem u bolnicu opet pa se mozda nađemo ak ne onda u sub ali moramo se dog oko dara kad cemo joj skupa nesto kupitithumbup

- 19:50 - Angel Pray... (0) - Print Angel Pray... - #

<< Prethodni mjesec | Sljedeći mjesec >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.