17

nedjelja

veljača

2013

nedjeljni doručak

nisam uopće tip od doručka, da, da, doručak je najvažniji obrok u danu, tralalala, bla, bla, bla...

jedem kad sam gladna, to bi bilo najbolje objašnjenje mog načina prehrane, vrijeme nebitno

danas sam bila gladna kad sam se probudila pa sam si pripremila pečeno jaje



malo drugačije, u zdjelici/šalici, u pećnici

što nam treba? mileram, jaje, sol, papar, neki lisnati začin po želji, kod mene kopar i hrskavi kruh za umakanje



u šalicu za pečenje stavimo jednu bogovsku žlicu milerama, ako bismo precizno mjerili, to bi bile barem tri do četiri poštene žlice :D posolimo, popaprimo

jedno jaje razbijemo i stavimo na mileram i dodamo još jednu žlicu milerama na jaje, opet posolimo, poparimo i stavimo sjeckanog kopra



šalicu stavimo u lim za pečenje koji do visine pola šalice napunimo vrelom vodom, pečemo na 180°C oko 15 minuta

dobar tek ;)

<< Arhiva >>