news flash:zbog ogromnih pritisaka od strane razuZlarenih tinejdžerki i njihovih mama,icq je ponovo u pogonu: 244702210

31.05.2006., srijeda

Nogometna groznica,sigurnosne sluzbe i Robert Knjaz

Kad sam poceo pisat blog,odlucio sam da ako ne budem imao nista zanimljivog(barem meni) za objavit da necu nis ni pisat...Stoga nakon mjesec i pol pauze,dosao je i taj dan.Dosle su karte.ONE karte.Za koje mi nitko ne vjeruje da su prave,cak sam i osobno malo skeptican...
Dakle,cetiri kostrenska panja koji nisu bili dalje od plodina krecu za tjedan dana na put od 3000 kilometara do Berlina na utakmicu SP-a protiv Brazila.

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Groznica je pocela,sve je osigurano,prijevoz,stan,lova kako-tako ali voljni moment je sky-high skoro smo jucer direktno iz apolona krenuli...
Danas sam malo upoznao svoju kartu s okolisem...i poduzeo neke mjere predostroznosti jer sam svjestan da samo 1% nas ima kartu...provalit ce mi netko u kucu ali ne dam se ja.matere mi.mad

Ovo je ekipa utreniranih sjevernokorejskih macaka kojima je povjeren zadatak cuvanja karte>
Mirko i Slavko:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tiger Marinko:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Kung fu cakma:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I naposlijetku Kum Zdenko:
Free Image Hosting at www.ImageShack.us

Usto,osobno sam naoruzan do zuba.
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Tako vas svih odmah upozoravam da ne pokusavate nista...

U planu je takodjer i vodjenje dnevnika po putu,pa da iz prve ruke prenesemo sve dojmove...
Trenutno smo u fazi pripremanja CD-a s domacicama i ostvarenja jos jednog paklenog plana,sigurno jos nitko nije ispred Reichstaga i Brandenburskih vrata pustio "Anton Zvonecan"....Tako da bacam rukavicu i Robertu Knjazu...care vidimo se gore pa cemo vidjet ciji je putopis bolji!

neka pati koga smeta.



<< Arhiva >>