< svibanj, 2008 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31  

Lipanj 2008 (1)
Svibanj 2008 (1)
Travanj 2008 (6)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari On/Off

Opis bloga

Poruke iz moga dana...

Linkovi

Dnevnik.hr
Video news portal Nove TV

Blog.hr
Blog servis

Image and video hosting by TinyPic


O meni:

Imam 14 godina i pišem vam pričice i komadiće iz mog života i nadam se da ćete i vi naučiti i shvatiti nešto...

Free Image Hosting at www.ImageShack.us

QuickPost


Image and video hosting by TinyPic


Image and video hosting by TinyPic

.:.:.Linkovi.:.:

Zakoračite u njen svijet.

četvrtak, 01.05.2008.

Prijateljstvo i ono nešto

Desilo mi se da sam vidila koliko imam PRAVIH prijatelja, koliko me oni poštuju, koliko im značim, koliko me vole i koliko sam ja vezana za njih.

Desilo mi se d bi je bilo jako mučno i ostala sam kod kuće i nisam išla u onu zgradu u koju idem obično 5 puta na tjedan. Nakon učenja u ''toj zgradi'', moji u me prijatelji nazvali i pitali me kako sam. Tada sam vidila zašto je moj NAJBOLJI. Ujutro (odlazak u tu zgradu je bio organiziran po podne) me nazvalo još prijatelja da kako sam, kada ću krenut s njima prema ''toj zgradi''...
Wow! Koliko samo u životu znači imat samo jednog takvog prijatelja, a kamo li više!!

Desilo mi se i da je moja Ljubav, o kojoj sam vam već pričala, stavila svoj dlan na moj!! U sebi sam osjetila nevjerojatnu buru i lice mi se rastegnulo kao i kada ispričam nešto smiješno. To se zove veselje, radost...
Sutradan smo lijepo razgovarali, pa me i to učinilo sretnom!!!

**Dakle mali zaključak, njegujte prijateljstvo, bit ćete stretni!!!



| komentari (18) | print | # |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.