::SEiZe ThE Day oR Die ReGrEttInG ThE tImE YoU LosT::

nedjelja, 24.06.2007.

....

eto mene opet...vruce je...lijepo..nema skole i tak ono..standard:)

ugl eto danas nisam inspiriran za neku posabnu piskariju...
bio sam na Radar-festivalu koji je bio pun pogodak i vidio prejeben bend - Queens of the stone age, koji su jako jako dobri bili, zivahni na stage-u, jako dobar performans i jako dobre pjesme i stvarno su bili zvijezde veceri..ugl neznam zasto sam odustao od njih u 1.srednje al dobro, uvjerili su me da skinem njihove albume ispocetka:)

karta za Korn je u džepu..da, da..hihi..jos samo malo..
bio sam tam u onom ducanu kraj metal-shopa i lik je reko da ce sad opet pocet dobivat cd-ove od Roadrunner bendova sto znaci da se necu vjerojatno morat jebat kak da nabavim special edition od Stone Sour-a..jedva cekam da se docepam toga..album+6 bonus pjesama+live DVD..milina:)

jucer sam bio na rockasu u maximiru, bilo je odlicno, ekipica super, mjesto super, ugl jako lijepo sa super ljudima..jos da kikica zna vracat loptu kak se spada bilo bi jos bolje:p curo fali tebi space-bag vidim ja;) hihi
Koza drz se...JACI OD ZABRANE!:)) ajd, ajd..

ugl ljudi do citanja..ocekujte jos par postova prije ljetne stanke..review Stone Sour-a, Korna i mog zivota:)

Over & Out

- 23:44 - Komentari (3) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.