::SEiZe ThE Day oR Die ReGrEttInG ThE tImE YoU LosT::

nedjelja, 10.06.2007.

helou

pa eto evo jos jedno od redovitih javljanja....

i tako skola vise manje gotova, sve vise manje sredeno...napokon odmor od tih kretena iz razreda, jos sam 2 tjednaaaaaa..i tak..
Sinoc sam bio u Mocvari i da, nisam ni sanjao da ce mi bit tak dobro..ugl bijah s dragom i jos 5 super ljudi i od njih 5 neznas ko je smijesniji:) i jos ih se par prikljucilo pred mocvarom i tak...da, ko bi reko, cak sam i plesao i to podosta:) al dobro bar sam izgubio koju kilu jer unutra je bilo jebeno vruce, fakat znojio sam se ko Massimo..
ugl ples, zajebancija, smijeh i tak...e da, Kikica da nije bilo tebe i tvojih pivi, dehidrirao bi, danke jos jednom:) ugl prejebena vecer, prejebena ekipa i prejebena moja draga:*
hmm sta jos? aha da, vjerojatno idem na Korn...znam, znam sta cete rec i sta sam ja prije govorio al jebiga jednom se zivi..i jednom Joey dolazi na Šalatu:))

da, ovo je jedan od zadnjih postova prije ljetne stanke..ma kaj ja pricam bit ce ih jos gro:) ugl dok ne odem na more bit ce texta, bit ce:)
i onda lijepo ohladit se malo na moru, razbistrit glavu od svih sranja kaj sam dozivio ove skolske godine..mislim nije ih bilo puno zahvaljujuci mojoj dragoj al opet ih je bilo..i onda lijepo se odmorim i onda moram prezivjet taj maturalac za koji jedva cekam da prode jer tako mi se neeedaaaa pogotvo ne s takvim ljudima:/ ah, sta je tu je..valjda nece bit tak lose..

eto, jos ta 2 tjedna..a onaj tamo bi mogli na Radar-festival, da,da:)
postovani citatelji bilo je ovo sve za danas, ostanite uz 1.program hrvatske radiotelevizije, ja sam mislav bago, laka vam noc..ili kako bi onaj iz Placeba rekao SEE YOU AT THE BITTER END:))))

Over & Out
- 12:56 - Komentari (8) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.