some time off

petak, 02.11.2007.

tampon zona

Prvi put da sam se molila da se što prije spojim na internet,
od straha da ne uspijem nać riječi, snage da napišem ovaj post.
Možda pod dojmom ove pisme koju slušan istovremeno.
Znate one trenutke kad vam dođe nešto, i puni ste osjećaja kakvigodonibili i onda to nešto ne oblikujete u glasove i riječi već ostanu negdje u vijugama mozga kao nikad oblikovane misli....i trenutak vas jednostavno zaobiđe.............ja ih imam puno, i često...plaši me to. Nisam rekla a trebala sam, nisam učinila a trebala sam. Koštat će me.
Prije sat vremena sam se razočarala. Prije sat ipo sam uživala.
Prije dva sata sam bila sigurna da volim - i sretna što sam napokon na čisto sa svim.

Život kao da jedva čeka te moje naivne misli.

"this just might hurt a little...let down your gard just a little...save room for my love, save room for a moment to be with me..." (John Legend) pa rapapa tara ra....make time to live a little...a little.

Koliko postova sam slagala u glavi i u nedostatku prilike jednostavno zanemarila, zaboravila. Danas sam se mazila, danas sam češkala, danas sam se valjala po kauču, danas sam osjećala vruću kožu pod rukama. Danas sam bila mažena, željena, danas sam misli-želje-osjećaje pomiješala. Danas sam uživala. Danas su me plave oči gledale drukčije. Danas sam dobila a ništa izgubila.
Je li me trenutak zaobišao?!?

"So I look in your direction
but u pay me no attention do you?
I know you don't listen to me
cuz u say u see right through me do you?
But on and on, from the moment I wake
to the moment i sleep I'll be there by your side
just you try to stop me!
I'll be waiting in line just to see if you can
did you want me to change?
Well I'll change for good,
and I want u to know that u'll always get your way
I wanted to say...DON'T U SHIVER, SHIVER
sing it loud and clear - I'll always be waiting for you..."

COLDPLAY - SHIVER

- 21:16 - Komentari (2) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< studeni, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28 29 30    

Veljača 2008 (1)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • jedno veliko ZAŠTO i jedno malo zato
    sloboda kreativnosti
    mračna strana uma

    ah ta ljubav

Linkovi

  • http://mozgoBLUDstvo.blog.hr
    http://addictedtosun.blog.hr
    http://babl.blog.hr
    http://danci's world.blog.hr

glazba

  • Coldplay
    Maroon 5
    Smash Mouth
    RHCP
    UB40
    Keane
    Sting
    John Legend

Somewhere Only We Know

  • I walked across an empty land
    I knew the pathway like the back of my hand
    I felt the earth beneath my feet
    Sat by the river and it made me complete

    Oh simple thing where have you gone
    I'm getting old and I need something to rely on
    So tell me when you're gonna let me in
    I'm getting tired and I need somewhere to begin

    I came across a fallen tree
    I felt the branches of it looking at me
    Is this the place we used to love?
    Is this the place that I've been dreaming of?

    Oh simple thing where have you gone
    I'm getting old and I need something to rely on
    So tell me when you're gonna let me in
    I'm getting tired and I need somewhere to begin

    And if you have a minute why don't we go
    Talk about it somewhere only we know?
    This could be the end of everything
    So why don't we go
    Somewhere only we know?
    Somewhere only we know?



    KEANE