some time off

ponedjeljak, 01.10.2007.

5. simfonija

Ja i moje misli. Opet. Tu.
What to do.
Zbunjena sam, toliko da ne nalazim riječi da to opišen, ma kvragu ne mogu se uopće ni izrazit, a ne znam ni kako bi nazvala taj problem....koji možda to i nije?? Možda samo meni, sad..i tu. I ne mogu ništa napravit, mogu samo gledat kako situacije skaču na ljestvici moje osobne agonije i muče moj mozak do granice da se pitam postoji li uopće zdravi razum??? Molim udijelite ako imate lud

Dobro? Loše? Uzbudljivo? Krivo? Jadno? What should I feel??????no
U početku se sve činilo tako jednostavno; ja, summer, sunce, fun. A sad jesen...na svaki način, u svakom kutku...osim osjećaja...koji su tu, ne mogu ih ignorirat. Želim da nestanu. I want my life back. Ne može ovako ostat, ne mogu to radit, ne mogu bit takva...istovremeno me hrani i uništava. Zašto sam takav mekušac?

He's got the best of me, can't give the rest of me
so lost in this battle, lost for words - it's hard to struggle
gives me that glowing spark, takes my sight - leaves me in the dark
alone but not lonely
alive but not living
something's missing (for you)

pjeva

- 18:39 - Komentari (5) - Isprintaj - #

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Nekomercijalno-Dijeli pod istim uvjetima.

< listopad, 2007 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        

Veljača 2008 (1)
Studeni 2007 (5)
Listopad 2007 (4)
Rujan 2007 (1)

Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv

Opis bloga

  • jedno veliko ZAŠTO i jedno malo zato
    sloboda kreativnosti
    mračna strana uma

    ah ta ljubav

Linkovi

  • http://mozgoBLUDstvo.blog.hr
    http://addictedtosun.blog.hr
    http://babl.blog.hr
    http://danci's world.blog.hr

glazba

  • Coldplay
    Maroon 5
    Smash Mouth
    RHCP
    UB40
    Keane
    Sting
    John Legend

Somewhere Only We Know

  • I walked across an empty land
    I knew the pathway like the back of my hand
    I felt the earth beneath my feet
    Sat by the river and it made me complete

    Oh simple thing where have you gone
    I'm getting old and I need something to rely on
    So tell me when you're gonna let me in
    I'm getting tired and I need somewhere to begin

    I came across a fallen tree
    I felt the branches of it looking at me
    Is this the place we used to love?
    Is this the place that I've been dreaming of?

    Oh simple thing where have you gone
    I'm getting old and I need something to rely on
    So tell me when you're gonna let me in
    I'm getting tired and I need somewhere to begin

    And if you have a minute why don't we go
    Talk about it somewhere only we know?
    This could be the end of everything
    So why don't we go
    Somewhere only we know?
    Somewhere only we know?



    KEANE