I AIN'T NEVER GONNA GHANGE AND I'LL ALWAYZ BE HERE

ponedjeljak, 29.05.2006.

ponedjeljak, 29. svibanj 2006

ajme danas je ponedjeljak bio, bila sam dežurna s Tinom… Sva sam u nekoj happy & Screwd Up Fazi. Screwd Up sam jer sam postala svjesna da nagodinu neću ić u razred s mojim curama… pa sam tužna, majke ti. Al' ne Orahovačka škola mi neće nedostajat, ni malo. A happy sam baš zbog toga, jer više neću morat gledat ružne face onih odvratnih sedmašica iz BAD BABY GIRLS CREW (skraćeno B B G's.). I zato jer me je moja teta zvala s njom na more…. Uiiiiiiiii, ići ćemo samo ja i ona i to u Umag. Al' naravno tek u 7 mjesecu, i ako nam nešt ne pokvari planove… Onda me je to isto pito Goran, al da idemo u Poreč kod njegove bivše… Joj da, ona je jučer otišla, Mirjana, svi smo bili tužni. Al' njih dvoje su mi povjerili jednu tajnu.. ŠŠŠŠŠŠŠŠŠ! Ne smijem reć. Uglavnom jedva čekam da se ona vrati U 9. mjesecu. I razgovarala sam s mamom, s kim bi me pustila a ona je rekla, nek biram da nju boli kurac i da ona nema vremena bavit se s tim i da ju sad ostavim na miru da spava. A ne znam. Vesna mi je teta i obožavam ju (mamina polusestra ima 20 god). Goran mi je kum i ko stariji brat poznam ga od kad znam za sebe i kad smo bili mali radili smo sranja i zajebavali starce, moje i njegove, tukli se… Al Vesna me je prva pitala. A Gorana ipak volim malo više pošto ga svaki dan vidim, a Vesna je inače u Sloveniji i dolazi često samo što sam uz Gorana odrasla i njemu sam više privržena… I s njim mi bi bilo zabavno jer mi uvije sredi s nekim dečkom… Al ak mi odemo zajedno na more, tak daleko od staraca, pa ja ne znam šta će to bit!!!! Inače i kad izađemo zajedno, radimo sranja, napijemo se i bude svega. A kad idem van s Vesnom bude novaca… hehe.. Aj ljudi pomoz'te mi s kim da idem na moreeeee???? Vesna il' Goran…
kizz svima…



rolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyes
rolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyes
rolleyesrolleyesrolleyesrolleyesrolleyes
rolleyesrolleyesrolleyesrolleyes
rolleyesrolleyesrolleyes
rolleyesrolleyes
rolleyes

29.05.2006. u 23:25 • 2 KomentaraPrint#

<< Arhiva >>



  svibanj, 2006 >
P U S Č P S N
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30 31        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


Komentari da/ne?

....mudrosti...

Ř Toliko je stvari koje zahtijevaju punu budnost da je bolje da odem na počinak!

Ř Samo se 17 % prometnih nezgoda događa krivnjom pijanih vozača; znači, 83 % nesreća prouzroče oni trijezni!

Ř Čistoća je pola zdravlja; dakle nečistoća je ona druga polovica!

Ř Tko rano rani, cijeli dan je pospan, a tko pod drugim jamu kopa, naziva se grobar!

Ř Podaci govore da je svaki četvrti čovjek na Zemlji Kinez, pa ako tvoj otac, majka i brat nisu Kinezi, onda to sigurno moraš biti ti!

Ř Što više učim, otkrivam da je toliko toga što još ne znam. Što više znam, više i zaboravljam. Što više zaboravljam, manje znam. Pa zašto bih se onda mučio učeći?!
Ř Zašto svi žele otići na nebo, no nitko nije spreman za to i umrijeti?!

Ř Sva računala čekaju istom brzinom.

Ř Ako biste vikali 8 godina, 7 mjeseci i 6 dana, kažu znanstvenici, proizveli biste u svome tijelu upravo onoliko topline koliko je potrebno da skuhate vrč čaja!


Ř Zapamtite da vlakovi nikad ne voze po voznome redu, nego samo po tračnicama!

Ř Ljude ne plaši koliko ste loši; plaši ih koliko ste dobri!

Ř Djeca na stražnjem sjedalu prouzroče nezgode; nezgode na stražnjem sjedalu prouzroče djecu!


Ř Kažu da pijanstvo ubija polako. No kome se uopće žuri?!

Ř Kako oduševiti ženu? Udvarajte joj, ljubite je, volite je, nasmijavajte je, štitite je, slušajte je, podupirite je! A kako oduševiti muškarca? Svucite se i ponesite pivo!


Linkovi

Nešta o meni:
Ime: Martina
Visina, težina: 1.59 cm, 49 kg
Boja kose, oči: Plava, zelene ( a nekad i plave, kako kad!)
Rođena: Jesam, i to 25.7.1991. (čak sam i rat preživila!)
Family: Majka, Otac, Sestra, 3 mačke: Mikica ili Mic – mula, Keno i Anteee
Hobiji: Pjevanje, Pisanje pjesama, malo break dance – a… i još neke sitnice koje nisu vrijedne spomena…
Dečka: IMAM IMAM IMAM IMAM IMAM IMAM cerekcerekcerekcerekcerekcerek
Frendovi: mnogobrojni i sve ih obožavam!

Volim: Pjevat, plesat, frendove, familiju, 2paca, West side,pisat pjesme, trčat, ljeto, sunce, plivanje, jednog dečka, sebe.. heh

Ne volim: Mob Deep – a, LiL' J – a, Bad Baby Boyz – e & Bad Baby Girlz, cjelu njihovu ekipu, 50 centa, Eminema, Kišu, Zemljopis, mahune (fuuuj), kad neko stalno cendra, previše romantike…

Ne znam volim li: Matematiku, Fiziku, East Side Rappers, Notoriusa B.I.G. – a, snjeg…

Mene jako malo Ljudi voli jer sam jako iskrena i sve ih gledam u oči i kažem svoje mišljenje.... zato me ne mogu podnet, a ustalom smeta im jer imam nekog jebenog samopouzdanja ( to smeta curama)

BAD CREWZ


BAD BABY BOYZ AND BAD BOYZ CREW (naughty's)
Lil' J (Little Joint)
Skinny Legz (S.L)
Camila Smoker (S.C.)
Funeral man
Lil J's Clone

BAD GIRLS AND BAD BABY GIRLS CREW ( Lil' Bitches)

Miss Small Tits
Miss I'm not Guilty
Mono Girl
Jealous Mad Bitch (J.M.B.)
Suddenly Popular (S.P.)



- LiL J – a Mrzim jer je tako odvratan i ne moram navoditi objašnjenje
- Skinny Legz – odvratan Babyboy koji se ponaša ko da ima 17, a ne 13

- Camila Smoker – mrzim kad se počne preseravat ko da je pijan i napušen, a nije nego sere i misli da je cool
-
- Funeral Man – Odvratan po prirodi možd ni ne bi bio loš da se ponaša ko četrnaestogodišnji adolescent, ne ko neka faca.
- LiL J's Clone – Pa ime govori sve! Ne da se on oblači ko on ili nešta tako, ali ga smatra glavnom facom i uvlači mu se u dupe. Mrzim takve ljude.

- Miss Small Tits – Nije zgodna niti nema sise a ponaša se ko da ju je priroda ne znam koliko obdarila, mala je 7. razred i totalno je fuj.

- Miss I'm Not Guilty – Mala cura sere o meni i kad ju ljepo zamolim da mi sve to kaže u lice onda mi ona počne bacat neke spike: Joj, pa ja nisam kriva, nisam to nikada rekla, ma daj… Najradije bi ju istukla. ( a vjerojatno i oću, jer mi je pun kurac malih cura koje se ponašaju ko da imaju 18, a ne 13 ili 12.)

- Mono Girl – Pa eto u društvu je sa Miss Small Tits i onda sere o meni pa je zaslužila mjesto među LiL' Bitches

- Jealous Mad Bitch – E ova je moje godište ali je bljak. Cura je ljubomorna na sve koji su zgodni i uvijek izgleda ko da je ljuta. Iskreno mi se gadi. Ona će mi pokvarit frendicu iz razreda.

- Suddenly Popular – prije je bila super i zezale smo se i bile smo si ok, a sada od kad je u društvu s LiL' J – om ona i jedna moja frendica iz razreda se ponašaju ko da nisu normalne i počele su piti, pušiti i preseravat se.




EVO SKRAĆENA VERZIJA, 2PACOVE BIOGRAFIJE, PREVEDENA NA HRVATSKI… KOM SE DA NEK ČITA…

Tupac je bio divna osoba, svi su ga voljeli i poštovali, i kada je umro cjeli je svijet plakao. Tupac je ubijen u 25. godini života. Živio je kako je i umro - s pištoljem u ruci. Živio je veoma kratko ali je zaista svašta doživio. Njegova majka, Afeni Shakur je bila pripadnica radikalne skupine «Crne pantere» koja se je borila za prava crnaca. Afeni je Tupaca rodila 16.6.1971. Dala mu je ime Tupac Amaru po poglavici Inka čije ime znači "sijajuća zmija", a Shakur na arapskom znači "zahvalan Bogu". U rujnu 1986. Tupac je primljen u prestižnu Baltimore School for the Arts gdje je učio o baletu i glumi. Rođeni glumac, našao je sebe u školskim predstavama i osjećao da je napokon našao svoje mjesto. U tom je razdoblju Tupac napisao i svoju prvu rap pjesmu. Taj je period završio kad je Tupac imao 17 godina jer se tada dogodilo nešto što ga je jako potreslo. Bila je to smrt njegovog najboljeg prijatelja koji je poginuo dok se na školskom igralištu igrao s pištoljem. “Bio sam izbezumljen njegovom smrću, a nisam mogao ni ići u školu u kojoj nikad nisi znao s koje će ti strane doletjeti metak,” rekao je Tupac. Napustio je školu i sa obitelji se u lipnju 1988. preselio u Marin City, gradić blizu Oaklanda, a u kolovozu iste godine njegov je očuh Mutulu Shakur osuđen na 60 godina zatvora zbog umiješanosti u pljačku automobila koja se zbila 1981. 1990. stvari su se počele mijenjati. Shakur je susreo Shock-G-a, vođu rap grupe Digital Underground, i prihvatio posao tehničara / plesača / rappera. Budući da je odmah počeo snimati vlastite demo-vrpce, momci iz grupe pružili su mu punu potporu.
7. rujan 1996., prvi dan: Tupac je bio obožavatelj Mikea Tysona. Kada je nakon meča Tupac napuštao dvoranu u kojoj je Tyson imao meč, sjeo je u auto i tada je netko počeo pucati. Dva su metka završila u Tupacovim prsima, druga dva u ruci, a jedan u nozi.
Šesti dan nakon što je ranjen: U bolnici je duboka tišina. Ispred bolnice se skupilo više od 150 ljudi. Mnogi od onih koji su slijedili Shakura tijekom godina - legije obožavatelja, novinari i oni koji su ga mrzili - vjerovali su da će se bučno vratiti, kao što je to učinio poslije ranjavanja 1994. Vijest da je Tupacova smrt osvećena proširila se gomilom.
13.9. 1996. Dežurni Liječnik traumatološke bolnice je u 4:03 poslijepodne objavio 2pacovu smrt: “This is Dale Pugh, marketing and public relations director for the University Medical Center.” rekao je bolnički razglas. “This message is being recorded at approximately 5:15 p.m. on Friday, September 13. Tupac Shakur has passed away at UMC at approximately 4:03 p.m. Physicians have listed the cause of death as respiratory failure and cardiopulmonary arrest.” Neki je promatrač pokazao poznati West Coast “W” znak u Tupacovu čast. Traumatološku sobu je ubrzo napustio i jedan član Tupacove bande. Sjurio se niz bolničke stepenice i vikao: Why the fuck you let him die, yo? Why the fuck you let him die?
Počinitelji tog ubojstva koje je okrenulo glazbeni svijet još nisu otkriveni. Neki misle da je on lažirao svoje ubojstvo. No, to valjda nikada nećemo doznati. Tupac je bio složena osoba: briljantan i glup; jako zabavan i smrtno ozbiljan; prijatelj i nespreman udovoljiti, ali također i vrlo lošeg temperamenta i odan nasilju; ; voljen od svojih ljudi i žena, ali također i odijeljen od svoje rase i osuđeni silovatelj; velikodušan prema pogreškama, ali i opasan kockar kad je dolazilo do njegovog osobnog i profesionalnog života; nevjerojatno talentiran, ali i užasno kratkovidan. Za mene, 2Pac je bio najvažniji solo izvođač u povijesti rapa ne zato što je bio najtalentiraniji, nego zato što je on, više od drugih rappera, pokazivao kako je to biti mladi Crnac u Americi. Riječi 2Pacovih presama su vrlo raznolike. Ponekad se uopće nije moglo razumjeti da li je on Crnce volio ili ih je potpuno prezirao. Kada se usporede dublja značenja njegovih pjesama “Keep Ya Head Up” i “Hit ‘Em Up” koja se odnosi na rappera Biggie Smalla i njegovu ženu, R&B pjevačicu Faith, u stihovima “You claim to be a player, but I fucked your wife” - dobiva se jasna slika Shakurove shizofrenične prirode s obzirom na isticanje rase i spola. Što ga je, ipak, činilo posebnim bilo je to što se nije bojao proturječiti nikome.

Do 1995. činilo se da se Tupac umorio od hip hopa. “I don’t even got the thrill to rap no more,” rekao je. Prema njegovoj dugogodišnjoj prijateljici Karen Lee “’Pac always carried the weight of a lot of people on his shoulders. All he ever wanted was to hear himself on the radio and to see himself on the movie screen.” Dajući Tupacu status simbola, nije ni čudo što su neki ljudi već počeli nagađati da je on još uvijek živ, da je krivotvorio svoju smrt.

Neki misle da je još živ. Moje mišljenje je da je to glupost. Jer znam, jednostavno znam da on nije takva osoba. Mislite li da bi mogao ovako dugo šutjeti? Ne, naravno da ne. O tome nam govore i njegove pjesme. Premda u pjesmi Life Goes On pjeva o vlastitom sprovodu, mislim da to nema veze s time da je on lažirao svoju smrt. Bilo bi to jako teško jer bi time morao cjeli L.A. Police Department, svjedoke i puno ostalih ljudi, a za tako što nitko ne bi htio šutjeti za manje od milijun dolara. Ali to ne mijenja moj stav prema njegovom životu i stvaranju. On je za mene i dalje najdraži rapper. I ne samo rapper. Divna osoba. I nitko mi ne može reći ništa protiv njega, jer čak i da je kriv, moje se mišljenje neće promjeniti.


''THUG TILL I DIE''


Bigoo.ws All for your blog


Bigoo.ws All for your blog