< veljača, 2007 >
P U S Č P S N
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16 17 18
19 20 21 22 23 24 25
26 27 28        


Dnevnik.hr
Gol.hr
Zadovoljna.hr
Novaplus.hr
NovaTV.hr
DomaTV.hr
Mojamini.tv


da/ne

Dizajn by: RizL@ i sTrUdL@

Op!§ bl¤g@

Sve tužne stvari kojih se sjetim!
-ovo je moj drugi blog koji ću pisati kad budem tužna i depresivna zbog nečega
Image Hosted by ImageShack.us









Free Image Hosting at www.ImageShack.us















Dizajn



Što učiniti...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...kad se osjećamo tako jadno...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...i kad molimo Boga...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...da nam ispuni želju...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
...i uzme naš mladi život...
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Plakati?!
Click here to get avatars like this!
Ne.Ne pomaže!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Rezati se?!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
Ne! To je glupa ideja!
Free Image Hosting at www.ImageShack.us
I...Što nam ostaje?
Click here to get avatars like this!
Ništa!
Click here to get avatars like this!
...Čekamo da nam Bog ostvari želju!


Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this! Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!
Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!

Click here to get avatars like this!


I hate the way you talk to me,and the way you cut your hair.
I hate the way you drive my car, I hate it when you stare.
I hate your big dumb combat boots and the way you read my mind.
I hate you so much it makes me sick. It even makes me rhyme.

I hate it...
I hate the way you're always right.
I hate it when you lie.
I hate it when you make me laugh;
Even worse when you make me cry.

I hate it when you're not around
And the fact that you didn't call,
But mostly I hate the way I don't hate you;
Not even close;
Not even a little bit;
Not even at all.
______________________


Bojim se da ću popustiti i da ću mu sve priznati.
Opet...
Ne može to tako!Nitko ne smije znati!
Nikad!
Jer...Nemam šanse!A i ne želim biti takva.
Zaboravi sve!
Kao da se nikad nije dogodilo!
Kao da to ne osjećam.
Kao da zbog toga ne želim umrijeti!
Iako se dogodilo!
Iako to osjećam!
Iako želim umrijeti!
Ali,zaborav je zanimljiva stvar.
On je zaboravio!
I ja ću...Jednom!
Možda kad umrem!


Click here to get avatars like this!

Free Glitter Graphics, Cartoon Dolls, Animated Icons, Friendster Graphics, Piczo Graphics, MySpace Graphics, MySpace Codes, MySpace layouts, Doll Codes from http://www.freeglitters.com


četvrtak, 22.02.2007.

N€k od€ §v€ u kur@c

Nije mu stalo...
Znam da nije...
Ali se zavaravam...
Pravim se da mu vjerujem.
Iako više ništa ne govori.
Možda zna da ja znam...
Ili možda ga jednostavno nije briga...
Zna da nema smisla...
Ja se kod takvih stvari uvijek pravim glupa...
Kao,ništa ne kužim.
Iako sve znam...
I potajno patim
Dok drugi misle da sam sretna



| - 23:54 - why... (32) | you don't.... | love me... |

<< Arhiva >>

Creative Commons License
Ovaj blog je ustupljen pod Creative Commons licencom Imenovanje-Dijeli pod istim uvjetima.